Räägin ilmast.

Sel ajal kui enamik inimesi aknast lund vaadates igatsevalt suve taga nutab, olen mina alati üritanud talvest viimast võtta. Nina vastu aknaklaasi jälgida maagilist lumesadu on minu jaoks üks parimaid asju. Kui sinna juurde lisada veel kuum kakao, suur kampsun ja villased sokid, oleksin nagu muinasjutus. Lumelauaga küll ei sõida ja peale põhikooli pole suuski ka alla saanud, kuid lumeinglid on küll täielikult minu teema. Ma naudin kergeid külmakraade! Seetõttu olingi nüüd kõige hiljutisemas talves sügavalt pettunud. Miks küll lükkas ilmataat aasta parima aja kolme nädalasse? Lumi ja miinused tulid kõik korraga (kes siis ei mäletaks sügavalt kargeid ilmu veel selle aasta algusest).

Kui nüüd võtta hiljutine kuumalaine, siis mina oleksin sel ajal hoopis kuskile urgu peitu läinud. Ei kannata absoluutselt läitsakut ja lämbust. Iga kell enne üks väike vihmasadu kui PLUSS KOLMKÜMMEND. Siis kui tüdrukud laevad facebook’i pilte, millel figureerivad nende varbad- “käisin päevitamas”- sügan mina alati kukalt, et mille jaoks!? Ehk siis on mul juba päris mitmeid kordi tulnudki kukalt sügada.

Deer_in_snow_hd_wallpaper_401109506

Parimad kohad puhkuseks oleksidki minu jaoks Alaska, Kanada, Uus-Meremaa ja Norra, Rootsi põhjaosad. Ahjaa, Island ka loomuikult.

Kahjuks antud teemal hingesugulasi veel leidnud ei ole. Valetan! Üks mahlamasina paigaldaja, kes töö juures käis, rääkis, et on ka totaalne talvehoolik. Seega, päris üksi ma õnneks ei ole.

PS! Blog.tr.ee jaoks on seda ka vaja- OQKJVCNE

Lisa kommentaar

