Blogimisest.

Peale seda kui ma avalikult blogi-maastikult kadusin, on asjad palju muutunud. Mitte, et ma nüüd mingi kuulsus olin, aga mitmed mu tuttavad olid mu eluga tänu blogile kursis.

“Käisin eile peol ju!”- “Jah, ma tean, lugesin Su blogist.”

Olles ligi aasta ainult nö sahtlisse bloginud on üsna keeruline tagasi avalikkuse ette tulla. Avastasin paar päeva tagasi, et võiks oma blogi blog.tr.ee leheküljega ära ühendada- “palun kirjuta uude postituse see kood 12103920″ Nüüd mõtlesin, et uurin sellist toredat leiutist nagu bloglovin ja seal on samamoodi, lisa see kood…
<a href=”http://www.bloglovin.com/blog/12341955/?claim=aqjm4bp4kqf”>Follow my blog with Bloglovin</a>
….ja korras.  Ideeliselt tundub natuke naljakas, et ma siin järjest topin ainult mingeid koode ja linke oma blogisse. Siiski, see bloglovini asjandus tundub täitsa mugav ja saan jälgida inimesi nii bloggerist kui wordpressist.

Ah, mina ja minu halenaljakas püüdlus saada aru, mis toimub.

Kuigi kohati on nii tore! Umbes selline tunne nagu oleks pärast pikka talve taas jalgratta selga hüpanud ning vallutamist vajavad teed on ootamas.

Lisa kommentaar

