Päeva teema.

Kui nüüd see jalgpalli MM välja jätta, on kõige populaarsemaks geide teema. Lihtsalt mainin, et MM-l hoian pöialt Hispaaniale ja Inglismaale- lihtsalt niisama. Igaljuhul, mul ei olegi palju öelda. Nii palju kui on inimesi on ka arvamusi.

Olen oma elu jooksul mitmeid kordi korvi saanud ja olen olnud täiesti kindel, et lõpetan vanatüdrukuna Tashiroijma kassisaarel. Arvasin, et ega see palju kiidetud armastus minu hoovile ei satu. EKSISIN. Lõpuks ta siiski tuli ja väga eriliselt. Oi kui keeruline oli alguses harjuda mõttega, et ma seekord ei peagi silmi peast välja nutma.

Kuidas ma saakski arvata, et kahe inimese vahel olev armastus on vale nende soo pärast? Eriti kui ma tean kui raske on tegelikult leida kedagi armast ja toredat. Südant ei sunni ja kui kaks meest (või naist) leiavad omavahel selle erilise tunde, siis see on imeline. Armastus on imeline. Miks nad ei tohiks siis ka abielluda? Oma armastust ametlikuks teha?

Muidugi on minu elus ka olnud periood, kus arvasin, et see on nõme. Peremudel on ju paigas. Kuhu see omasoo värk siis kõlbab! Aga see oleks minust nii silmakirjalik jätkuvalt nii arvata. Armastus on eriline ja unikaalne ning inimesed ei saa sellele mingeid piiranguid seada.

Lisa kommentaar

