Teisipäevased mõtted.

Tulin natukeseks ajaks taas koju. Satun siia viimasel ajal üllatavalt harva. Vahel on isegi tunne, et tuleksin nagu külla: “Ema, kas ma külmkapist vorsti tohin võtta?” Võtangi seda kui vanemate kodu, kus on lihtsalt peaaegu kõik minu asjad (mõned asjad on ka peika juures linnas). Mulle siiski meeldib siin, eriti kuna enamik oma ajast viibin linnamüra keskel. Täna on kuidagi eriti mõnus siin olla. Õues sajab vihma ja ma laen rahulikult oma patareisid.

Muidugi ülisuureks plussiks on siin ka mu kass. Tegelikult ma ei saaks öelda, et ta MINU kass oleks, aga ma saan Lucy’ga väga hästi läbi. Võibki lausa öelda, et ma olen totaalne kassi-inimene ning kui ma kunagi oma kodu peaksin saama, siis kavatsen vähemalt kaks kiisut endale hankida (vabandust Siim, pead sellega leppima).

IMG_0315

Mu perel on ka kolm koera, kuid neil on juba täitsa ükskõik, kas ma olen kodus või mitte. Olen siin vist juba nii harv nähtus, et nad ei loegi mind enam pereliikmeks. Ega mul väga kahju ka pole, sest ma parema meelega paitaksin Lucy’t. Kuigi William, suurim koer (sakslane- kuid ei haugu saksa keeles das auh), on tegelikult väga energiline ja armas.

Nii ma nüüd pikutan oma voodis ja mõtlen elulisi mõtteid. Armastusest, tööst, sõpradest ja reisimisest. Tahtsingi kirjutada sellest kui ägedaid inimesi mu elus on. Käisin näiteks eile sõbrannal külas ja ta on üks väheseid, kelle juures ma tunnen, et võin olla mina ise. Ma ei ole mitte kordagi tema juurest halva tundega ära tulnud. Isegi kui me lähme näiteks Lottemaa või geide teemal vaidlema, ei ole see midagi hullu, sest nõustume, et me ei nõustu. Sellist tunnet nagu ma ei oleks vääriline temaga suhtlemiseks (pole piisavalt andekas või piisavalt ilus) pole mul kunagi olnud.

Ta on mulle väga kallis sõbranna ning isegi kui vahel paar nädalat ei suhtle, on mul kokkusaades ikka selline tunne nagu poleks päevagi möödunud. Olen kuulnud sellist lauset nagu: “Üks tõeline sõber suurendab õnne rohkem kui tuhat vaenlast ebaõnne.”

PS! Päeva nali ei ole mitte see, et ma reedel KOGEMATA katlakivieemaldi-lahusest lonksu võtsin, vaid see, et ma tellisin endale raamatu “Looking for Alaska” ja sel pole mitte mingisugust pistmist minu unistuste reisikohaga. Teinekord peaksin enne rohkem eeltööd tegema. KUIGI, see John Green kirjutab päris hästi.

2 thoughts on “Teisipäevased mõtted.

  1. Kui Googeldada “Looking for Alaska”, siis ütleb ju Google kohe ära, et tegemist on noorteromaaniga, mille peategelane kannab nime Alaska Young.

Lisa kommentaar

