Jaanid!

Tead, üldiselt on nii olnud, et mul pole Jaanidega kunagi vedanud. Olen alati olnud, kas tööl või kodus või jama seltskonnaga (probleemid ja tujutsemised). Kuigi, ühel aastal oli küll ülimõnus. Olime tolleaegsete sõpradega koos, alustasime kohalikus pargis siidri joomisega. Mina ja üks kutt veel olime talvel just 18 saanud ja teised olid alaealised. Miks ma sellest räägin on see, et sellest õhtust jääb igaveseks meelde üks naljakas olukord. Kõndisime kuuekesi mööda maanteed kodukoha poole ja oli kuulda politsei sireene. Kuna kaks meist olid ainult joomiseks õige vanusega, siis ehmatasime ära. Jooksime kambakesi koos heinapõllule, et siis varjumiseks pikali kõrte sisse visata. AGA mina ja see teine täisealine olime esimesed, kes pikali viskasime. Vot, võibolla niimoodi lugedes polegi naljakas, aga tol hetkel naersime tilgad püksi.

Igaljuhul, sel aastal Jaanidega vedanud. Mul on lõpuks kamp sõpru, kes tahavad minuga aega veeta ja oleme kõik koos Hiiumaal. Grillime vihmas, mängime kaarte ja teeme halba huumorit. Ülivõrdes mõnus!

Head Jaaniaega teile, kes te siia ära eksite! 🙂

Lisa kommentaar

