Esmaspäev.

Pärast nelja pikka tööpäeva on aju end kuidagi välja lülitanud. Kirjutasin siia just 700 sõnalise enesehaletsuse kirjandi, mis jõudis isegi 20 minutit avalik olla. Leidsin, et siiski oleks parem see ära kustutada. Pole vaja teistel lugeda, kui emotsionaalselt liimist lahti inimene ma tegelikult olen.

Käisime Siimuga täna poodlemas ja ma totaalselt vihkan seda. Kuigi täna olime kingijahil, mitte uusi pükse ostmas, läks siiski mu ostuplaan vett vedama ja tuli kõik ümber planeerida. Kui keegi tuleb ja kiidab: “Oi, ostsin endale ilusa uue jaki, Sa lihtsalt pead seda nägema,” siis minu esimene mõte ei ole kaasakiitev, vaid pigem: “Ah, jälle midagi, mis minu seljas niikuinii kohutav oleks.” Eriti kuna olen kõikidest oma sõbrannadest suurem.

Kuid, et ka see versioon minu blogipostitusest väga nutuseks ei läheks, siis ma siiski loodan, et leian ka kunagi lillelise kleidi, mis mulle selga sobib.

2 thoughts on “Esmaspäev.

  1. Ma isegi hakkasin su eelmist postitust kommenteerima :D.

    Igatahes, You’re not alone ! ;). Poodlemisest rääkides, saan ka sinust aru. Eriti nukker olen ma peale jalatsipoes käiku.. sest mul on suur jalg :D.

    Igatahes, loodan, et su esmaspäeva läheb ilusamaks… selg sirgu ! :).

Lisa kommentaar

