Vend sai 21!

Mäletan ühte juhtumit, kui me läksime vennaga täiega tülli (nagu me seda omalajal venna ja õega tihti tegime). Pärast seda kui olime üksteist igasuguste labaste väljenditega läbi sõimanud, viskasin ma teda saapaga. Võis ka kummik olla. Võtsin selle juhtumi aastaid hiljem vennaga jutuks ja ütlesin, kui palju süümepiinu ma selle saapaheite pärast tunnen. Vend hakkas naerma ja ütles, et tegelikult viskas tema mind saapaga. Lisas veel, et hea õde, kes tema teo enda süüks veeretab ja aastaid sellepärast end halvasti tunneb.

Mäletan ka, kuidas me kolmekesi kooli mängisime ning kui ema söögi valmis sai, siis võisime kõik koos (vahel ka käest kinni) söögivahetunnile minna. Mängisime ka raamatukogu ja paar korda poodi. Kui maale kolisime, siis hakkasime aega väga palju õues veetma. Võtsime naabrilapsed ka kampa ning tegime jalgratta matku, luurekat, mädamuna, ehitasime onni, tegime vanast prügikorvist ja eterniiditükkidest omale mänguplatsile välikäimla, keetsime korra konnakulleseid (olime väga noored ja väga rumalad), tegime näidendeid, mängisime jalgpalli ja pidasime ka paar sulgpalli turniiri. Muidugi ei saa ka unustada suve, kui üritasime ise õudusfilmi teha, inspireerituna “Reede 13”-st.

Tänu Gerdile tean, mis on suluseis ning kui ägedad võivad olla GTA-d ja Need for Speedid. Teinekord mõne tuttavaga jalgpallist rääkides või arvutimängudest muljeid vahetades üllatun, kui palju ma tegelikult neist tean. Saladuskatte all mainin, et oleme koos isegi Simsi mänginud. Jalgpalli taas jutuks tuues, siis Gert on oma sõbraga isegi puude vahele okstest ja kraavist leitud kalavõrgust ise värava ehitanud. Väga efektiivne see küll ei olnud, sest vajas pidevat remonti, aga äge nägi välja küll.

Mu vend on üks väheseid inimesi, kellega mul on kohati üsna sarnane huumorimeel. Ma ei pea end tagasi hoidma ja võin kõiksuguseid idiootseid nalju teha- ja tihti ta isegi naerab. Minu jaoks on see alati suurim kompliment! “Wow, Gert naeris mu nalja üle, järelikult see oli tõesti naljakas.” Ning tihti kui tema mõne killu viskab, siis ohkan, et miks ometi mina selle peale ei tulnud. Lisaks jagab ta minuga sarnaselt armastust kasside vastu.

Minu jaoks oli väga raske aeg, kui mina elasin Tartus või kui Gert Inglismaale kolis. Polnud enam võimalik koos Playstationil poksimist mängida või elu üle arutleda. Nüüdki tuleb see taaskord üle elada, sest ta läheb kolmapäeval kaitseväkke. Rõõmustan selle üle, et seal saan tihti külas käia.

Hoolimata sellest, et ta on minust mitu aastat noorem, olen temalt isegi päris palju meeste kohta nõu küsinud. Naljakal kombel on tema nõuanded toiminud ka. Eranditult. “Ära mitte kunagi sebi tüüpi, kes on Saksa tiimide poolt,”- noh, sellega ei ole veel midagi peale osanud hakata, aga enam ei ole vaja ka. Muide, ükskord ta ütles mulle: “Sigrit, kui Su tulevane mees Sind peksma peaks hakkama, siis ära seda varja, tule räägi mulle kohe. Lahendan olukorra ära.” Sama ütleksin mina ka talle. Kui tuleb välja, et tulevane naine mõrd on, siis andku aga teada- lahendame õega olukorra ära.

Igaljuhul, head 21.-st sünnipäeva! Palju palju õnne, rõõmu, huumorit, raha, vastupidavust kaitseväes, armastust ja mida kõike veel vajad 🙂

2 thoughts on “Vend sai 21!

Lisa kommentaar

