Tööst ja inimestest.

Minu tööpäeva õnnestumine sõltub väga vähesel määral minust, eriti kuna ma olen uskumatult emotsionaalne inimene. Kõige olulisemaks faktoriks on kliendid. Kuigi, ma saan endale valida suhtumise ja probleemidele reageerimise, ei loe ma mitu korda päeva jooksul sõimata saamist õnnestumiseks. Olingi just hiljuti viis päeva järjest tööl ning sain oma pikkade päevade jooksul tunda väga erinevaid emotsioone.  Tulles laupäeva õhtul koju, oli mu pea paksult täis lauseid, mida kindlasti blogisse kirja panna tahan, kuid voodisse pikali heites jäin ootamatult kiirelt magama, ja nii leidsin tee siia alles täna.

Miks just laupäeval? Sest see oli mu viie tööpäeva jooksul kõige mitmekesisem päev. Olin mitmeid kordi pingemaandajaks (ehk valati päeva probleemid minu peale välja) ja mulle tehti mitu üllatust (näiteks pudel veini ja pannilabidas). Tööpäevad tunduvad kohati nii pikad, et mul tekib tunne nagu ühes päevas oleks hoopis mitu pisikest päeva. Ehk kui ma eile käisin Õllesummeril, siis pärast kahte päeva tööl tundub see nädal tagasi olevat.

Mulle hetkel meeldib see, mida ma teen. Mitte küll pikemas perspektiivis. Kindlasti ei suudaks ma jääda klienditeenindajaks, kuid hetkel mulle meeldib. Suvel on mere ääres super töötada. Olin näiteks esmaspäeva õhtul nii väsinud, et kui trollijuht mu peatusest mööda sõitis, siis hakkasin koju jalutades lihtsalt nutma. Siiski on see väike asi selle kõrval, kui palju ma seal tegelikult naerda saan.


IMG-20140512-WA0003
IMG-20140515-WA0005
IMG-20140519-WA0012
IMG-20140519-WA0019 IMG-20140607-WA0003

Mõningad pildid, mida olen jäädvustanud (paadike udus on Siimu tehtud, et ei oleks siin alusetut plagiaati).

Teenisin auga välja kaks vaba päeva, millest esimesel käisin esmakordselt Õllesummeril ja teisel (täna), sattusin Türisse ja korraks ka Paidesse. Tänased ettevõtmised tulid päevakorda kuna Siim pidi oma vanaema ja tema sõbranna Kesk-Eestisse klassikokkutulekule viima. Keskkooli lõpust on juba 63 aastat, aga nad saavad ikka vahvalt igal suvel kokku, et end möödunud aastaga kurssi viia- kes mida tegi jne. “Peab autol akna lahti tegema, mul on kuumahoog nagu ma oleksin taas 50.” Tagasi Tallinna sõites rääkisid, kuidas kui keegi klassikaaslastest midagi ära unustanud on, siis isekeskis naljatlevad, et lõpuks on alzheimer tulnud. Igaljuhul tore päev oli.

Totter, kuidas mul käib päeva jooksul mõtteist läbi tuhat asja, mida ma siia kirjutada võiksin, kuid kui ma New Posti nupu olen ära vajutanud, ei suuda ma siiski siia midagi tarka kirja panna. Ostan endale varsti ühe märkmiku, et mu tabavad mõtteterad hoolimata kõigest oma tee siia leiaksid.

Üks väike dialoog turistiga (algselt oli inglise keelne).
Turist: “Täna on lõpuks suvi. Uskumatu!”
Mina: “Aga kes teab, kauaks seda üldse on. Ehk homme tuleb juba vihma?”
Turist: “Tead, mina ei mõtle täna homsele. Ma mõtlen täna tänasele ja sellele, et täna on suvi. Las homne olla veel homses. Mõtlen homsele kui sellest saab täna. Uskumatu, et täna on lõpuks suvi. Eesti on ilus.”

Lisa kommentaar

