Lottemaa.

Pikka juttu seekord ei ole. Tahtsin ainult natuke Lottemaast rääkida. Mul oli erakordne võimalus koos perega minna reedel selle armsale avamisele ning jagaksin natuke muljeid. Minu arust on see võluv koht. Asja on tehtud südamega ja nähtud väga palju vaeva. Kõik majad olid värvilised ja väga suured. Näitlejad, kes siis Leiutajate küla elanike rollis, olid rõõmsameelsed ja elasid väga oma rollidesse sisse. Mulle jättis see väga-väga-väga positiivse mulje. Täitsa ükskõik, et paljud vinguvad kui kallis see on. Minu arust ei ole, sest mulje oli hindamatu. Lotte rand ja need leiutised igalpool- nii vahvad! Olen kindel, et läbi laste silmade on see veelgi muinasjutulisem.

DSC_0776

DSC_0847

DSC_0893

DSC_0921

DSC_1005

DSC_0001 (2)

DSC_0077 (2)

DSC_0767

DSC_0079 (2)

DSC_0110 (2)

Kõik pildid on tehtud mu Siimu poolt.
Aitäh vahva reede eest!

Lisa kommentaar

