Hakkan vanaks jääma.

1) Muusika– Viimasel ajal olen hakanud kuulama väga palju retro muusikat. Kare Kauks, ZZ Top, Frank Sinatra jne. Mul pole absoluutselt õrnaaimugi, mis praegu Poweris või Sky Plus’is hitid on. Lisaks, igakord kui mõni tüdruk mulle mainib, et Harry Styles on kõige nunnum, hakkan heldimusega meenutama, kuidas ma ise omal ajal näiteks Backstreet Boysi või 2 Quick Starti fännasin.

2) “Kui mina veel Sinu vanune olin– Olen paarkorda saanud oma juttu just sellise fraasiga alustada. Rääkides siis näiteks telekamängudest; televiisorist, mille puhul kanalivahetuseks tuli diivanilt püsti tõusta või kassettidest. Hiljuti rääkisin ühele kolmanda klassi tüdrukule, kuidas ma “omal ajal” sõpradega luurekat mängisin. Lause peale- “ja selleks, et teada saada, kas sõber on kodus, hüüdsin teda akna all- kui ta välja ei tulnud, siis järelikult polnud kodus”- ehmus ta korralikult. “Aga miks Sa ta iPhone’le ei helistanud?”

3) Poole ööni üleval olemine- Kui ometi saaks igal õhtul hiljemalt kell 11 magama, oleks suurepärane. Nii kui on vajadus olla rohkem kui südaööni ärkvel, olen järgmisel päeval zombi. Arutasime eile sõbrannaga, kuidas nii väga tahaks peole minna- saaks lõpuks jälle tantsida, kuid koju jõudes hakkasin mõtlema, et ma ei suudaks enam terve öö jalgadele valu anda. Pluss, kaotaksin väärtuslikke unetunde.

4) Lõunani magamine- Käisin eelmisel nädalal Hiiumaal ja ärkasin ühel hommikul pool 1. Terve päev olid süümepiinad, sest “pool päeva läks nüüd kaduma.” Pärast mitut päeva järjest tööl on esimesel vabal päeval kaua magaminegi ainult kella kümneni.

5) Reede õhtud– Ideaalne oleks diivanil vedeleda, vaadata head filmi ja juua külma valget veini. Klubid on ju “noorte jaoks”.

6) Aeg- Öeldakse, et mida vanemaks Sa saad, seda kiiremini hakkab aeg minema. Tõsi ta on! Meenutasin siin just, et lõpetasin põhikooli 8 ja gümnaasiumi 5 aastat tagasi.

7) Vanemad- Viimasel ajal leian, et mu vanematega on väga huvitav juttu rääkida. Alles oli aeg kui kõik, mida mu isa ja ema arvasid, oli nõme. Kui nad nõu üritasid anda, pööritasin silmi ja kõndisin minema. Nüüd ma lausa otsin nende nõuandeid ja arvamusi.

8) Tehnoloogia- Ma ei oska siiamaani kodus televiisorit tööle panna. Millisel puldil, milline nupp? Täna soovisin veel mälupulgalt ühte filmi läbi teleka vaadata (olin algselt üldse üllatunud, et selline asi võimalik on) ning ma ei osanud USB-le seda asjandust ümber lülitada.

9) Äppid- Ma vaatasin just juutuubist videot, et mis asi on Snapchat ja, kuidas seda kasutatakse. Need I say more?

10) (Ja viimaseks) Nõu andmine- Kui ma kuulen, kuidas noored räägivad, et nad ei viitsi sügisel kooli jälle minna, tahaks nii väga ligi astuda ja rääkida kui vajalik kool on. Et ikka õppima peab ja, kuidas pärast ikka kooliaega taga igatsema hakkavad. Tüdrukutele tahaks öelda, et meikimisega kiiret pole ja 12.selt ei pea tõsises suhtes olema.

Lõpetuseks üks facebookis liikvel olnud video, kus lapsed avastavad kassett-pleierit. Oh kui äge ma olin, kui sellise endale kunagi sain!

Kas ma unustasin mõne punkti?

Posted in Elu

4 thoughts on “Hakkan vanaks jääma.

  1. Sa ei unustanud ühtegi punkti.. ja nii ongi ! Mina lõpetasin keska neli aastat tagasi ja praegu olen räme vanur valmis. Õhtul tahaksin mina kella kümnest juba magama minna.. kahjuks on kõik normaalsed saated ju õhtul hilja :/. Ja klubidest ei taha ma enam ammu midagi kuulda :D.

    1. Hahaha, täpselt! Ahjaa, ETV on minu jaoks põnevaks muutunud 😀 Elulised saated jne 😀 Varem oligi ETV kui vanurite kanal 😀 “Sealt ei tule ju midagi head!”

  2. Täiesti nõus, ma käisin oma kohad ja peod ära ning nii 22-aastaselt on tunne nagu oleksin 30. Eks töötama peab ja puhata tahaks nagu inimese kombel, näha uusi kohti jne. Mitte pidutseda ööklubis hommikuni ja hiljem tühja peaga arvamismängu mängida. 🙂 Eks mu partner on 27-ne juba ning ehk see aitab ka kaasa… kuigi kui ta eesti keelt mõikaks siis vist vaataks Õnne 13 iga õhtu 😀 “Family Feud” ja uudised annavad vast sama välja 😀 Ja naljakas on minu arust see, et ma ikka mäletan kui internett käis läbi emme mobiili ja see maksis terve varanduse! 🙂

Lisa kommentaar

