Motivatsioon.

Nagu ikka, alustan oma jutukest meenutades helde südamega mõnda lähedast inimest. Seekord siis ühte konkreetset sõbrannat, kelle kohta saan lühidalt öelda motivaator. Ta on inimene, kes suudab mu alati nii käima tõmmata, et tunnen end maailma vallutajana. Ma olen täiesti kindel, et tal on mingisugused erilised võimed. Temas on imelikult eriline Säde, mis paistab kõigepealt muidugi väliselt ning lähemalt uurimisel ka sisemiselt. Ma ei teagi peale tema inimest, kes oleks nii seest kui väljast NII uskumatult ilus. Isegi ta labased naljad oleks kui täis vikerkaari.

Okei, et asi kahtlane ei tunduks, siis mainin, et ma lihtsalt väga imetlen tema oskust olla peaaegu alati sõbralik ja armas ning, et olen kade selle üle, kui palju ta Loojalt välimust saanud on. PS! Ta on ainus inimene, kellega ma Titanicut vaadates koos nutnud olen. Igaljuhul, olen viimased paar päeva ta peale mitmeid kordi mõelnud- peamiselt sellepärast, et me pole üsna pikalt taas kokku trehvanud. Kuid osaliselt ka sellepärast, et ma vajan motivatsiooni. Rääkisin ükskord Siimule ka, et mul on üks sõbranna, kes suudab mu mägede liigutajana tundma panna, mille peale Siim tahtis end kohe koolitusele kirja panna.

Meenutasin täna enda ja selle vahva tüdruku vestlusi ning suutsin endast leida motivatsiooni. Tegin täna isegi natuke trenni! Kohati lausa uskumatu, sest olen alati olnud see, kes suure hurraaga alustab, aga pärast nädalat kõik katki jätab. Oi, ma ei suudaks vist kokku lugedagi mitmeid kordi ma olen proovinud hakata kaalu jälgima ja/või trenni tegema.

Tegin endale Augustikuu väljakutse- igal õhtul mõned harjutused. Ma võin tööst ja elust ja hingamisest ja millest iganes veel, küll uskumatult väsinud olla, aga poolest tunnist päevas ei tohiks küll kahju olla. Armastan väga tsitaati: “Tee täna midagi, mille eest tuleviku Sina tänulik on.” Ma olen hetkel küll üsna veendunud, et nädala pärast on mu väljakutse juba järjekordne tindiplekk mu autobiograafias, kuid loodan, et avalikult sellest rääkimine mind kasvõi kahte nädalat sunnib vastupidama.

2 thoughts on “Motivatsioon.

Lisa kommentaar

