19 küsimust.

Mulle meeldib vahel lugeda erinevaid tag-e. Üsnagi sellepärast, et olin kunagi väga suur küsimuste vihikute austaja. Neil kindlasti oli oma termin, aga olen selle kahjuks unustanud. Lasin emal kaustiku osta, kirjutasin sinna umbes 20 küsimust ja lasin seda kõigil, keda vähegi teadsin, täita. Tag-ide puhul tänaseni ma ainult lugemisega piirdusingi, sest küsimused pole vastama kutsunud. Küsimused, millele vastas Britt, tundusid täpselt sellised, millele ka ise vastata tahaks. Seega siin need on.

1. Kas oled kelleltki oma nime pärinud?
Pärinud ei ole. Küll, aga sain oma nime Norra kirjaniku, Sigrid Undseti järgi. Mu ema luges mind oodates tema teost “Kristiina Lauritsatütar” ning algselt tahtis mulle peategelase järgi nime panna. Pidavat olema kange naine. Kuid kuna kirjanik selle kange naise välja mõtles, siis sealt ka nimi. Lõbus fakt- kui mu isa läks sünnitunnistust kirjutama, siis lasi ta mu nime tugeva T-ga kirjutada. A´la, tema tütar ei ole nõrk, vms.

2. Millal sa viimati nutsid?
Ma olen väga emotsionaalne inimene, seega nutan üpris sageli. Pisara poetasin Vapra poisi pärast, kellest Mallukas kirjutasin siin.

3. Kas sul on lapsi?
Ei ole. Kuna tunnen end veel üsna teismelisena, siis leian, et ei oleks veel valmis.

4. Kui oleksid keegi teine inimene, kas oleksid siis iseenda sõber?
Ma arvan, et oleksin endaga pigem tuttav. Ehk mõnes seltskonnas tutvunud, kuid lähedaselt läbi ei käiks. Ma ei ole kindel, kas suudaksin kellegi teisena enda vahelduvaid tujusid taluda. Samas, kunagi ei tea, milline oleks see “keegi teine inimene”. Võibolla oleksid maailmavaated nii sarnased, et leiaksin justkui hingesugulase.

5. Kas kasutad tihti sarkasmi?
Kahjuks või õnneks jah. Mõnikord isegi nii palju, et ma ei saa isegi lõpuks aru, kas mõtlesin asja tõsiselt või üritasin sarkastiline olla. Pigem asi, mida peaksin õppima rohkem vaka all hoidma. Sarkasmi jaoks on õiged inimesed ja õiged olukorrad.

6. Kas kavatsed kunagi benji hüpet teha?
Alati kui keegi kuskil midagi benjist räägib, kujutan endale vaimusilmas ette, kuidas see köis katki läheb. Seega ei. AGA langevarju hüpet teeksin küll. Instruktoriga muidugi.

7. Mis on sinu lemmikud hommikuhelbed?
Sõltub täielikult tujust. Mõnikord eelistan Choco rise-i, mõnikord Cookie crisp-i. Siiski hommikuhelbed, millega ma kunagi ei eksi, on Honey cheerios.

8. Mis on esimene asi, mida märkad inimeste juures?
Oleneb, kus ma olen. Jalutades, märkan inimeste kõnnakut. Kas kõnnitakse pea püsti ja sirge seljaga või pigem norgus. Riietumisstiile meeldib väga vaadata. Olen näinud väga ägedaid lahendusi. Mulle avaldavad muljet julged inimesed, kes ei pelga eksperimenteerida.

9. Mis värvi on su silmad?
Rohelised- pidavat maailma mõistes üks haruldasemaid värve olema. Hõissa!

10. Õudukad või õnneliku lõpuga filmid?
SUPERKANGELASTE FILMID! Ausalt. Kuid kui nende kahe vahel valida, siis mõlemad. Mõnikord tahan kohe väga-väga midagi ajuvaba vaadata ning selleks on suurepäraselt leiutatud õudusfilmid. Teinekord vajan jälle midagi armast ja positiivset.

11.Lemmikud lõhnad?
Kindlasti on kõige lemmikum vihma lõhn. Naudin ka seda värsket lõhna, mis talvel õhus on. Karge.

12. Suvi või talv?
Pole kahtlustki, et talv. Isegi kõigi nelja aastaaja vahel valides oleks kindlasti talv. Lumi ja miinuskraadid on täpselt mulle. Sealt ka kirg Põhjamaade vastu.

13. Arvuti või televiisor?
Enamasti arvuti. Suhtlemised, info liikumised, sarjad- peaaegu kõik on internetist saada. Uudistega saab end ka enne Delfis kurssi viia kui näiteks Reporteris.

14. Kõige kaugem koht kodust, kus oled viibinud?
Oli kunagi au külastada Austriat.

15. Kas sul on erilisi andeid?
Ma loodan, et on ning ma pole neid lihtsalt avastanud veel. Kuigi, olen tähelepannud, et võõrad inimesed avavad ennast mulle väga kiirelt.

16. Kus oled sündinud?
Viljandis.

17.Mis on sinu hobid?
Kas unistamine on hobi? Kas üle-mõtlemine on hobi? Jooksmisega on mul selline armastuse-vihkamise hobi suhe. Lugeda meeldib ka väga.

18. Kas sul on lemmikloomi?
Isiklikult mul ei ole, kuid kodus vanemate juures on kolm koera ja üks kass. Kui ma kunagi oma kodu saan, siis sooviksin väga kahte kassi.

19. Kes tahaksid olla suureks saades?
Mõistlik inimene, kes suudab teistesse suhtuda inimlikult. Soovin, et teeksin midagi, mis mulle väga meeldib- hoolimata sellest, et mul pole õrnaaimugi, mis see olla võiks. Kui ma gümnaasiumis käisin, soovisin saada näitlejaks. Paraku mul selle peale soont siiski ei ole. Kas astronaut oleks hea vastus?

Lisa kommentaar

