Koguaeg haige.

Ja ma ei mõtle hetkel seda, et ma peast haige oleksin, vaid mul on sel suvel pidevalt mingisugune tõbi kallal. Eeldan, et need on need mere ääres töötamise võlud. Tuul tõmbab läbi ja tatine ma olengi. Kooli ajal ma pidevalt vingusin, et miks ma nii tihti haige ei ole nagu mõni klassikaaslane- sest matemaatika on kohutav tund! Vähemalt minusuguse humanitaari jaoks. Kuigi mäletan kordi kui ärkasin hommikul üles, halb oli olla ja keerasin televiisori ette uuesti magama. Ärkasin ALATI Z-TV ajal üles. Enamasti ühe ja sama Shaina Twaini laulu ajal.

Mäletan väiksena ka viinasokke, mis nii kohutavalt haisesid ja jalas nii rõvedad tundusid. Kuigi eelistan igakell viinasokke näiteks Coldrexile. Rõvedamat maitset annab otsida! Võib olla olen lihtsalt ära hellitatud. Viimaste aastate jooksul olen ka paar korda haige olnud, kuid olen võtnud endale mentaliteedi- MUL EI OLE AEGA HAIGE OLLA. Ja kannatasin tööl oma jama enesetunde ära ning käisin nurga taga vaikselt köhimas. Mul lihtsalt ei olnud ju aega.

Kuid see suvi on tõesti väga veider. Olen vist iga paari nädalatagant kerges palavikus. Pole aega ka, et end korralikult terveks ravida. Igaljuhul, mõned päevad tagasi jäin ikka täitsa tõbiseks. Selline- palun laske mul teki all surra- tõbi. Võtsin endale esmaspäeva kohustustest vabaks ja puhkasin kodus, arvasin, et olen oma haiguse seljatanud, kuid EI. Arva uuesti. Nüüd on taas sandi tunne. Põsed õhetavad, pea on paks ja süüa ei taha.

Lisa kommentaar

