Saturn on süüdi!

Üldiselt ma seda “mida päev lubab Sinu tähemärgile” jama ei usu. Kui ma loen hommikul, et tänane tuleb väljakutsete rohke, olen kindel, et suudan oma mõtetega need katsumused ise ligi tõmmata. Natuke nagu platseebo efekt. Usud, et midagi võib juhtuda ja juhtubki. Olen isegi kuulnud, et ühes ajalehes pidi horoskoobi kirjutama inimene, kes kõige hiljem tööle jõudis- kindlasti nali, aga näitab kui tõsiselt seda võtta.

Siiski usun ma sellesse, et sündinuna teatud tähemärgis, on mul iseloomujooned, mida teistel pole. Erand kinnitab reeglit, aga kui ma võtan ette oma tutvusringkonna, siis võin julgelt öelda, et baseerudes oma tuttavatele on Neitsi tähtkuju esindajad pigem kordahoidvad (olgu selleks siis kodu, töö vms), Veevalajad enamasti mõtetes ja oma loogikaid genereerimas ning kui Lõvi vihastab, siis nö möirgab ära ja pärast on asi unustatud.

Mind kunagi väga huvitas igasugune astroloogiline värk ja nii ma olen harjunud kuulama ühe naise igakuist horoskoopi. Nii kui kuu keskpaik kätte jõuab, otsin YouTube’ist välja Kelley Rosano ja kuulan, mida ta mulle (ja tuhandetele teistele Veevalajatele) uueks kuuks ennustab. Tegu on väga positiivse naisega ning halva emotsiooniga ei ole ma kahe aasta jooksul video lõpuks olnud.

Põhjus, miks ma sellest rääkima üldse hakkasin, on Saturn. Eile vaatasin, mida ta mulle Novembriks lubas ning alles nüüd panin tähele selle planeedi mõjusid. Kelley rääkis, kuidas alates 2012.ndast aastast on Veevalajatele (võibolla ka mõnele teisele tähemärgile) otsest mõju avaldanud Saturn. See siis tähendab seda, et pidevalt tuleb proovilepanekuid ja katsumusi. Saturn pidavat olema planeet, mis paneb Su endas kahtlema ja töö/karjääri osas tekitab seisaku.

Kohati kõlas see lohutusena. Kuna mu töökogemused on nagu nad on ja tunnen end kui saamatu laps, siis nüüd ma saan selles kõiges vähemalt kedagi teist süüdistada. “Ah, asi pole minus, mu täheseisud pole lihtsalt soosivad.” Oma videos lubas ta veel, et see on varsti möödumas ning, et ma saan varsti sellest suruvusest üle.

Viimased paar aastat on mul töö valdkonnas tõesti olnud väga rasked ja keerulised. Isegi kui töö on tegelikult väga loogiline ja kergesti läbi hammustatav. Siiski, olen alati ummikus ning tunnen, et ma ei kuulu mitte kuskile. Nüüd siis on põhjus- SATURN! 😉

Lisa kommentaar

