Töö otsimisest.

Olen punktis, kus tahaks oma päevi natukene sisukamalt sisustada kui ma seda teen praegu. Hobi võimalusi on palju, kuid võiks ju olla korralik inimene ja minna taas tööle. Sooviks olla ümbritsetud ägedate inimestega ning tunda, et tööpäev polegi justkui tööpäev. Noh, selline unelm, mis igal teisel inimeselgi.

CV keskus on mu pidev sõber ning käin seal alalõpmata aega veetmas. Midagi asjalikku seal kahjuks küll pole, sest ma tõesti ei soovi enam tegeleda klienditeenindusega. Olen seda proovinud ning see pole üldse mulle! Samas, sooviks tegeleda inimestega. Kuidas Sa seda küll teha tahad, kui Sa enam ei taha klienditeenindaja olla?-Mõtlesin ise sama. AGA silma on jäänud nii mitu tööpakkumist, kus otsitakse näiteks värbamiskonsultanti. Või mingisugust personalijuhi assistenti. Kui raske see konsultant olemine ikka olla saab? Aidata intervjuusid läbi viia jne. OMETI tahetakse ulme pikki eelnevaid töökogemusi ja kõrgharidust.

Mina, hetkel veel noore inimesena, võin siis enamikest pakkumistest suu lihtsalt puhtaks pühkida. Kui ma kassapidajaks minna ei taha, siis võin jäädagi kotte sügama. Ei, tegelikult võiksin uuesti turvatöötajaks minna või hakata telefoni teel tolmuimejaid pähe määrima.

Sooviks Jõuluime- et jõuaks minuni midagi toredat ja ägedat. Hetkel seisud kuidagi lootusetult ummikus.

Lisa kommentaar

