Sobrasin ka vanades albumites.

Vanu pilte on äge vaadata, ükskõik kelle omad need ka poleks. Kuidas see aeg ikka muutunud on ja inimeste stiilid vahetunud. Ka minagi olen oma elus nii mõnegi look’i ära proovinud. Võttes nüüd eeskujuks armsa Britt’i ja ühe vahva Meloni otsustasin ka mina mõningaid oma pildiaardeid jagada.

Üsna alguses olin ma kõigepealt selline:
001

Digikaamera osteti koju kui olin 16, sellest ajast kahjuks väga palju pilte alles pole. Kunagine laua-arvuti viskas sussid püsti ja nii enamik pilte läks. Kurb, et ma siis ei otsinud võimalust pilte igaksjuhuks kusagil mujal alles hoida. Paar klõpsukest mul õnneks on jäänud.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Olen elanud üle “töötleks kõik pildid üle võlli”, “mis tahes interjööris saab suurepärase reidika/orkutika” ja “must-valge is the bomb!” faasid. Kahetsusega pean märkima, et mina polnud nende tegemise ajal noor ja rumal, vaid vähemalt 19. Ehk on süüdi see, et olin internetis hiline õitseja ja 14-selt jooksin ringi mööda metsi. Muide, must-valged pildid on minu jaoks siiani väga kunstilised.

collageffff
Okei, järgmisel olen pildi tegemise aasta järgi 18.

milliondollarpic
Kõige parem on muidugi meenutada perioodi, mil ma kuulasin väga karmi muusikat ning ühe väga suure nahktagi külge naelutatud olin. Tundsin end võimsalt suits ees, Atreyu kõrva karjumas ja pikad mustad juuksed tuules lehvimas. Meigi kunsti üritasin ka sel perioodil kõige rohkem harjutada- siiani selge pole.

IMG_3789
Ja nagu iga endast lugupidav neiu, olen katsetanud erinevaid soengustiile. Olgu selleks blondid salgud, mustad juuksed või punased ja tukk. Kuidas muidu teada saab, mis kõige paremini sobib. *naerunägu*

collagedsfed
Punane on mu selle suve hoog ja hetkel mu juuksed peaksid seda teoreetiliselt välja kasvatama.

Head ööd!

Lisa kommentaar

