17.12.-21.12. Hiiumaa: Pildid

DSC_0093_zps7d13632c
Võin julgelt tunnistada, et hetkel on mu lemmik paigaks Eestis Hiiumaa. See on minu jaoks erilise tähendusega koht, sest olen seal alati saanud muud mured ja pinged maha keerata. Parimaks Jõulukingiks saabki siis ainult olla väike puhkus seal. Lihtsalt niisama olla, sarja (mõtlengi ühte konkreetset)/filme vaadata, natuke looduses olla (tõesti natuke, sest tuul oli hullumeelne) ja, mis kõige olulisem- oma ägedaima inimesega kahekesi aega veeta.

collage
Kui ma nüüd aus olen, siis mina ei jaga pildistamisest midagi, aga peegelkaamera käes on fotograafi tunne küll. Ma ei tea siiamaani, mida see “säriaeg”-ki täpselt tähendab.

DSC_0150_zpsac1d2a6e
DSC_0214_zps0d59a8e6
Need ülemised pildid on minu ajaviide ajal kui peiks kalapüüdis. Kuna tuul oli tõesti väga hull, siis käisin vahetevahel autos istumas- seal oli soe. Üldiselt oleksin muidu ise ka õngega kai ääres seisun (jah, ausalt Siim).

GOPR6011_zps158cf5cf
Eks neid palme seal vihmametsas oli tõesti väga palju.

GOPR6000_zpse5dea6ab
Ära väsides tuli muidugi väike televiisori vaatamise paus teha, aga millegi pärast digiboks ei ühendanud end ära.

Aitäh vinge aja eest! 😉

Lisa kommentaar

