7 pilti.

Olen viimase kahe kuu jooksul näinud Tumblris erinevate inimeste poolt tehtud postitusi teemal “2014- seven selfies.” Otsustasin ka neist inspireerituna analoogse postituse teha. Kuna ma teen endast telefoniga üsna harva pilti (vahel mõni on instagrammi ikkagi sattunud), siis otsisin välja seitse pilti, mis on kellegi teise poolt minust tehtud.

Alguses lappasin oma pildikaustu läbi mõttega, millise pildi juurde oleks midagi ägedat kirjutada. Avastasin, et nii mõnigi lootu pilt meeldib mulle sootuks rohkem kui mõni looga pilt. Seega võtsin endalt igasugused piirangud maha ja valisin need pildid, mis mulle reaalselt kõige rohkem meeldivad. KUIGI oli ka napilt välja jääjaid.

veebruar1. Kommentaariks pole suurt midagi öelda. Mulle meeldib Lucy ja mina vahel talle ka.

aprill2. Mulle meeldib selle pildi juures kõige rohkem see, et võrreldes kõikide teiste piltidega on see kuidagi teistsugune. Ütleks lausa, et sügavam.

mai3. Mulle meeldivad need hetked kui ma saan olla mina. Ma ei pea ennast tagasi hoidma ja üritama kellelegi mingit muljet jätta. Eriliselt meeldib mulle see, et ma olen suutnud enda siseringi jätta just need inimesed, kelle juures ma saangi olla mina. Ma ei pea läbi mõtlema, mida ma ütlen või teen- ja ÜLE PRAHI ÄGE on veel see, kui keegi mõne mu krutskituuriga kaasa tuleb. Aitäh teile, mu veidrikud!

august4. NORRA! Aasta vaat, et kõige vingem aeg.

IMG_68985. Üks parimaid pildisessioone, mis mul olnud on. Valik erinevate fotode vahel oli väga suur. Terve aasta jooksul tehtud piltidest, on see konkreetne minu lemmik.

detsember (2)6. Armastus!

detsember7. Sest see pilt on nii Tumblrilik.

Norra pildi tegi Siim ja kõik teised on mu õe pildistatud. Aegajalt me Sirliga ikka satume kaameraga kuskile keset metsa, et proovida võimalikult ägedaid pilte teha. Kindlasti ka uuel aastal.

Tahtsin algselt sellest pildi postitusest teha tag-i. Äge oleks vaadata, mida teised blogijad suudavad oma 2014 albumitest leida. Sealsamas leidsin, et kuna see oleks üsna tühi üritus, siis las olla vaba voli. Ei hakka kedagi siia ära märkima!

Mõnusat aastavahetuse ootust!

2 thoughts on “7 pilti.

Lisa kommentaar

