Lubadused uueks aastaks!

Ma tean, et on klišee anda uue aasta lubadusi. Suuremalt jaolt neid kas ei täideta üldse või täidetakse poolikult. Mul õde ütles, et kui tahad midagi muuta, muuda kohe- mille jaoks oodata uut aastat? Mis muidugi on iseenesest väga õige lähenemine. Siiski, isiklikus mõttes, on uus aasta sümboliseerinud alati uut algust ja puhast lehte- hea aeg, millegagi alustada. Raamatus nagu algaks uus peatükk. Üks asi, miks mulle veel meeldib 1.jaanuaril erinevate projektidega alustada on see, et siis mul on natuke nagu ettevalmistuse perioodi. Uue aasta lubadused on minu puhul tihti natuke pikemalt ette mõeldud. Isa ütles juba Novembris, et tema tahab ka 2015 oma elus väikeseid ümberkorraldusi teha ja peab selle mõttega nüüd harjuma. Pidavat lihtsam alustada olema.

Ma tean, et paljudele ei meeldi lubadusi anda- erinevatel põhjustel. Eks inimesed olegi erinevad. Üsna pikalt vältisin ka mina igasuguste lubaduste andmist- eriti just endale- sest kui ma seda pidada ei suutnud, siis ebaõnnestuja tunne oli kohe kohal. Seekord olen pikalt analüüsinud, mida ma siiski tahaks saavutada: eraeluliselt, tööalaselt, isiklike saavutustena. Loendaks mõned siis üles.

1. Olla vähem armukade.
Oii, kui armukade ma olla võin. Vahel vaatan end kõrvalt ja tunnen ära selle nõmeda armukadetseja, kellest Naisteka foorumites pidevalt kirjutatakse. Ma ei taha olla selline! Ausalt öeldes olen vahel juba suuteline olukorda ennetama- seega edusamme juba on.

2. Olla tervislikum.
Lugesin kord kusagilt, et 80% inimestest lubavad aastavahetuseti hakata tervislikumaks. Ka mina olen seda teinud kuskil 7 aastat järjest? 8 võib-olla? Ja ma jäängi seda endale lubama seni, kuni ma endale ükskord nö “munad kasvatan” ja tervislikuks hakkan. Ma tean, et see pole lihtne ja vajab väga palju pühendumist. Ehk on just 2015 see maagiline aasta, mil ma saan lõpuks bikiinivormi.

3. Osaleda vähemalt 3-l jooksuüritusel.
Eelmisel aastal osalesin Maijooksul, sel aastal osalesin lisaks eelpool nimetatud üritusele ka SEB sügisjooksul. Märkimisväärseid tulemusi polnud, aga tunne oli võimas!


4. Sooviks leida korraliku töö.

5. Sooviks kolida oma noormehega kokku.

6. Külastada mõnda uut kohta.
2012. aastal võtsin vastu lubaduse, külastada igal aastal mõnda sellist kohta, kus ma varem käinud polnud. Selleks ei pea ilmtingimata olema välisriik- Eestiski on palju kohti, kus ma käinud pole. 2012 oli selleks kohaks Pärnu, 2013 Hiiumaa, sel aastal jällegi näiteks Norra.

7. Peaksin olema vähem avatum ja vähem usaldav.
Eks see usalduse probleem ole vist ka üsnagi laialt levinud. Olen selle ja eelnevate aastate jooksul õppinud, et mida vähem Sa usaldad, seda parem. Ma küll ei arva, et üldse mitte kellegi usaldamine hea oleks. Vahel siiski on vaja kellegagi rääkida- ja mida kiiremini Sa oma(d) inimese(d) ära tunned, seda parem. Jääb lihtsalt väga palju vitsasid saamata. Olen pidanud oma lähedaste ringkonnas kahjuks väga suuri kärpeid tegema ja paljudega ei saa ma enam suhelda nagu vanasti.

8. POSITIIVSUS!
Isegi kui ma olen oma usaldusringi koomale tõmmanud, ei tähenda see, et ma hakkaks ülbeks või vastikuks. Ma pigem tahaks olla positiivne ja saada aru, miks inimesed teevad vahel nii nagu nad teevad. Ma tahaks, et väiksed asjad ei viiks mind endast välja ja elu oleks tõesti lill. Mõtlemine muudab palju ja seda ma olen endale ka lubanud ikka aastaid. Kuid eks see iseenda muutmine ole üks raske töö.

Eks neid lubadusi ole natuke veel, aga need on need põhilised. Üks aasta võib õpetada ja muuta metsikult palju. Seega loodan, et uuel aastal on oodata kõike kõige paremat! Nii minul kui Sinul.

Lisa kommentaar

