Konkreetse pealkirjata postitus.

Pool Jaanuari on põhimõtteliselt läbi- kuhu see aeg kaob?

Olen juba üsna mitu päeva mõelnud siia tulla ja natuke omi mõtteid kirja panna. Paraku polnud, kas aega või viitsimist. Kuigi tõele au andes pole mul otseselt ka väga mingilgi teemal sõna võtta. Muidu ikka tuleb kusagilt inspiratsiooni puhang või jääb mõni olukord niivõrd hinge kriipima, et tahaks selle kirja panna. Kohati kasvõi ainult asja enda jaoks arusaadavamaks tegemiseks.

Alustaksin võibolla siis aastavahetusest. Võin ausalt öelda, et siiani parim aastalõpu üritus, kus osalenud olen! Seltskond oli mõnus ja nagu Siim ikka armastab öelda- nalja sai. Kuigi eks ma alkoholiga läksin väheke liiale ja kaasosalejad said mu armastuse puhangust osa, kuid see ei muuda seda kui tore see pidu oli. Aegajalt meenusid mulle ka mu metsikud uue aasta lubadused ja üks moment oli ka väike ahastus, sest ma ei tea siiani, kas ma neid lubadusi ka pidada suudan. Eks aeg näitab.

Üldiselt on Jaanuari esimene pool olnud vägagi sotsiaalelu rohke. Külaskäigud, väljaskäigud. Juba uue aasta esimeste päevade jooksul sain ühe lubaduse nimekirjast maha tõmmata- külastada kohta, kus varem käinud pole. Häbi lausa tunnistada, et selleks kohaks oli Paldiski, mis ometi pole üldse kaugel ja oleks varasemaltki väärinud külastamist. Parem hilja kui mitte kunagi.

Tahtsin veel eraldi välja tuua ühe väga chilli koha Tallinnas, kus sõpradega Laupäeva õhtul istumas käisime. Koha nimi on Pööbel. Ma ei mäleta, et oleksin varem nii hubases pubis käinud. Eks häid muljeid on teistestki kohtadest, kuid Pööblis on kuidagi eriti äge interjöör ja ülimaitsvad snäkid/toidud. Eriti meeldib mulle, et see on Siimu kodule nii lähedal, et võiksin seal isegi mitu korda nädalas käia.

Olen olnud ka sportlikumas plaanis enda keskmisest olekust aktiivsem. Mis minu jaoks on isegi üllatav. Positiivselt muidugi. Kui nüüd tervise lubadusest natukene pikemalt rääkida, siis eks see tervislik eluviis on ikka raske. Eriti kuna ma olen harjunud igasuguste toitudega, mis tegelikult üldse kasulikud pole. Siiani olen suutnud end küllaltki edukalt piirata- kuigi paar tükki šokolaadi päevas ma endale siiski luban, sest ega šokohooliku elu pole kerge, haha.

Esimene nädal läkski üsnagi ülemineku perioodi tähe all. Muidugi ei saa unustada ka väga toredat veiniõhtut oma suurepärase sõbrannaga! Vaikselt olen füüsilise koormuse endale kavasse võtnud. Viimasest trenniperioodist on korralikult aega möödas ning füüsis on taas üsna nõrk. Ah, oma viga kah.

Ma tean, et paljudele valmistab see konkreetne lubadus nalja. Paljud ikka neist kinni peavad eks? Kui Jaanuaris on jõusaalid rahvast täis, siis alates Veebruarist jääb neid aktiviste järjest vähemaks. Olen kursis selle statistikaga ning ega ma endale pilvelõhkuja suuruseid eesmärke seadnud polegi. Lihtsalt tahaks end oma nahas paremini tunda. Isegi kui see ongi ainult Jaanuari hullus ja üsna pea lõppemas, siis ma leian, et olen siiski siiani üpris tubli olnud. Täna isegi vaatasin, et natuke on juba siit-sealt tagasi tõmmanud.

Kui ma enda toitumist veel nii eriliselt ei jälginud, siis oli meil kodus harva midagi HEAD. Meil peres oli tavaline kui jäätisest midagi sügavkülma ei jõudnudki või kui šokolaaditahvel kadus laualt helikiirusel. Täna hommikul endale hommikusööki tehes avastasin, et nüüd on meil kõik kohad mingit kraami täis. Krõpsupakid, küpsised, kommid, šokolaadid, sügavkülmas on pakk jäätist- ei tea, kas need ongi alles sellepärast, et mina olen need endal 95% ulatuses ära keelanud? Mulle meeldib mõelda, et see on lihtsalt Murphy seadus. Enamik neid asju on soetatud kui mind pole kodus olnud ja mulle mõtlemata (lohutan vist ennast jälle).

Olen hakanud jälle metsikult igasuguseid kaalusaateid vaatama. YouTube’is näiteks on üleval selline UK saade nagu “Fat doctor” ja ma olen suuteline seda ikka tundide viisi vaatama. Eile näiteks sain kell kolm öösel alles oma hullu läptopi käest, et magama jääda. Millegagi peab ju oma aega sisustama kui lemmik sarja uus osa alles 8ndal Veebruaril ilmub.

Üldiselt on 2015 aasta stardipauk olnud vägagi mõnus. Olen JUBA saanud veeta aega endale kallite inimestega, ühe lubaduse nimekirjast maha tõmmata ja end natuke sportlikumas mõttes ületanud. Eks muidugi on probleeme ka, aga see käib alati asja juurde.

Posted in Elu

2 thoughts on “Konkreetse pealkirjata postitus.

  1. Sa oled vahva ja mulle meeldib Su blogi lugeda ja keegi ei ole täiuslik, ei Sina, ei mina, aga mind nii kohutavalt häiris see, et ma lihtsalt pidin ütlema. Palun ära pahanda, aga jaanuar, veebruar, märts jne käivad väikeste tähtedega eesti keeles 🙂

    1. Aitäh Sulle!
      Ma unustan selle suurte tähtede asja tihti ära, loen palju inglise keeles 😀 Loodan, et suudan selle lõpuks meelde jätta. Aitäh, et tähelepanu juhtisid, muidu ma poleks ise tähelepannudki 🙂

Lisa kommentaar

