Pikka juttu polegi.

Mul õde laikis mu eelmist blogipostitust. Olin äärmiselt üllatunud ja see tegi mu tuju rõõmsaks. Ohoh, midagi, mis ma olen kirjutanud meeldis kellelegi. Eriti kuna väidetavalt on perekond enda järel Su kõige suuremaks kriitikuks. Nad ju teavad Sind kõige paremini.


Tuli siis õde täna koju ja kohe küsisin selle kohta.
“Noh, Sulle meeldis mu postitus jah?”
“Tead, ma jäin juba magama, aga ärkasin siis öösel üles, sest uni läks ära, ja lugesin seda. Päris täpselt ei süvenenud ja kusagil jutu keskel tuli uni tagasi ning sain magama jääda. Laikisingi sellepärast, et JESS, saan uuesti magama jääda. Ma lõpuni ei lugenudki.”

Hõissa!

Posted in Elu

Lisa kommentaar

