Sünnipäeva kõne!

Alustuseks pean mainima, et vaevasin oma peakest päris mitu pikka minutit probleemiga, kas sünnipäeva kõne on kokku või lahku. Kuna see kokku kirjutatult oleks niivõrd pikk ja lohisev sõna, siis jätsin selle lõpuks ikkagi lahku. Muidugi salamisi lootes, et kui see ka nüüd vale otsus oli, siis keegi seda mulle pahaks ei pane.

Olen endamisi jaganud elu neljaks osaks. Igaüks neist kestab 25 aastat, seda muidugi mustvalge stsenaariumi järgi, et inimene elab täpselt 100 aastaseks. Esimene osa on siis suuresti lapsepõlve ja teismeea kirjeldus, mis lõppeks sissejuhatusega täiskasvanute maailma. Teine osa keskenduks teemale millega esimene lõppes ning omakorda annaks stardipaugu keskeale (loodetavasti mitte kriisile), mis oleks kolmanda osa põhiteema. Paraku kolmas osa lõppeb juba pensioniga ja neljas hirmutavalt surmaga. Mina olen tänaseks saanud läbi enda elu esimese osa. Siin kohal plaanin ka kõik probleemid ja mured maha jätta ning mitte endaga kaasa võtta.

Nüüd on see koht, kus ma SIIRALT VABANDAN kõigi nende inimeste ees, kellele ma olen kas tahtmatult või tahtlikult oma käitumise/suhtumise/sõnadega haiget teinud. Tõesti, palun vabandust! Loodan südamest, et keegi minu vastu vimma pidama ei jää. Me kõik oleme inimesed ja teeme vigu. Olen alati enda jaoks kõik oma teod selgelt suutnud ära põhjendada- arvestamata, et see, mis minu jaoks on normaalne ja enesest-mõistetav, ei pruugi seda teiste jaoks olla. Seega, veelkord ANDKE ANDEKS!

Lisaks, tahaksin ma siinkohal ka KOGU OMA OLEMUSEGA TÄNADA kõiki neid, kes on tänaseks minu ellu jäänud! Eriliselt veel neid ükskuid, kes on minus alati näinud inimest, kes ma olla võiksin, mitte inimest, kes ma kunagi olin. Aitäh, et te olete uskunud minusse enne, kui seda ise oskasin teha!

Tahan olla parem ja positiivsem Sigrit! Ja annan endast kõik, et minu elu teine osa tuleks kordades etem kui esimene. Kuigi, olen tänulik nende õppetundide ja eksimuste eest, mida ma korduvalt ja korduvalt saanud olen.

Palju õnne mulle! Suured õnnitlused ka Allan Noormets’ale, David Gallagherile ja Tom Hiddlestonile!

whaaat
Ahjaaa! Ärge unustage, et täna on luuvalupäev.
Luuvalupäev oli puhkepäev – siis tuli hoiduda töötegemisest, eriti aga luude ja liikmete koormamisest – et need oleksid terved, ega valutaks. Seetõttu ei soovitatud luuvalupäeval tantsida, joosta ega rasket füüsilist tööd teha.

Ja nugis küll.. 25 on juba sigapalju ju!

Lisa kommentaar

