Oli üks kreisi nädal.

Kõige pealt, soovin tänada kõiki, kes võtsid vaevaks mu sünnipäeva kõne lugeda. Mul pole kunagi nii suurt vaatamiste numbrit olnud! Armas kingitus. Pluss, paar inimest võtsid ka vaevaks mulle eraldi kirjutada ja öelda, kuidas nemad mõtlevad samamoodi.

Eelmine nädal oli mul üks viimase aja kõige kreisimaid nädalaid. Seda nii heas kui ka halvas mõttes. Päevad tundusid nii pikad, et mul oli reaalselt selline tunne, et ühes nädalas on tegelikult kuuaja jagu päevi. Reedel mõtlesin veel kui naljakas, et mu sünnipäev kõigest mõned päevad tagasi oli, kuigi möödas on juba metsik hulk aega. Ajataju on veider.

Nädal algaski armsalt tohutute õnnesoovidega. Teisipäeval läksin tööle (ei tahaks sel teemal hetkel pikemalt peatuda) ning suutsin end seal juba päris korralikult külmetada. Nädala selgroog sai murtud palaviku ja külmavärinatega. Muidugi pidin olema ka sotsiaalne ja sõpradega sushit sööma minema. Neljapäevaks olin juba elav surnu ning keha ilmutas tugevaid väsimuse märke. Reedel peale tööd läksin mulle korraldatud peole, mis sai läbi kell 4 hommikul. Laupäeval hakkasin end inimesena tundma alles õhtul ning pühapäeval käisin ennast koolitamas.

Hah, ma pole kunagi olnud selline “eile tegin seda, täna sõin mannaputru”-tüüpi kirjutaja, kuid enda jaoks kirja pannes KUI palju ma reaalselt tegin, tunnen end natuke tublina.

Mul oli täna aega mõelda elulisi mõtteid. See on lausa üks mu lemmik tegevusi! Üritan analüüsida erinevaid käitumisi ja arusaada, mis ajendab üht või teist inimest tegema/ütlema just seda, mida nad teevad. Tabasin end ühel kunagi mulle jagatud mõttel:

Inimestele meeldib igapäevased mured jätta sellesse päeva, kus need esinesid. Sa ei muretse ju teisipäeval esmaspäevase aruande või telefonikõne pärast. Paljude murede kohta öeldakse isegi, et “maga selle peale”, sest hommikuti- uue päeva alguses- tunduvad asjad palju selgemad. Seega leian, et kui päevas juhtub midagi negatiivset, siis lase see endast läbi ning alusta kohe uut päeva. Nii võib juhtuda küll, et ühes päevas on lausa 20 erinevat päeva. Kuid teraapilises mõttes aitab see väga palju.”

Nüüd sain jagada Sinu jaoks ebaolulist juttu oma nädalast ning asja lõpetada eneseabi nõuandega. Seega ehk kõlab nagu postitus?

Lisa kommentaar

