Tere hommikust?

Tead neid idüllilisi hommikuid kui päike paistab rõõmsalt silma ja Sa sirutad end voodis ärkvele naeratus näol. Tatsad rahulikult poole päevani hommikumantlis ja hoolimata sellest, et kohv on kruusis ammu jahtunud, tunned järgmist lonksu võttes, et see ongi see hetk, mida kirjeldatakse eluna. Suure tõenäosusega üllatad end ja teed terve virna pannkooke. Elu on ilus! Tahaksid igale poole kirjutada, et armastad oma elu just sellisena nagu see on. Jagatud rõõm on ju veel suurem rõõm.

Minul on selliseid päevi harva. Seda lihtsalt sellepärast, et ma ei salli hommikuid. Kui mul on vaba päev, siis ma oskan suurepäraselt üle magada. Ärgates on selline tunne nagu polekski magama läinud ja tunnen, et pean veel mõneks tunniks silmad looja laskma. Siis taas üles ärgates on sama tunne ning ma olen veendunud, et vajadusel oleksin end suuteline ka surnuks magama.

Tööpäeva hommikutel olen ma jälle väga pahur. Olen inimene, kes astub igal teisel hommikul voodist vasaku jalaga välja. Oi kui halvasti ma võin siis teistele öelda. Ma ei olekski nagu mina ise. Tundub, et see väike kuri sarvedega Sigrit mu vasakul õlal ärkab enne üles kui see pühapaistega hea Sigrit mu paremal õlal.


Mitte, et ma nüüd ei teaks, mida tähendab hea hommik. Muidugi tean! Lihtsalt minu jaoks on see niivõrd harv nähtus, et igakord tahaks kuhugi seinale punase risti teha. Mul on olnud suurepäraseid lõunaid ja pärastlõunaid, aga vaat nende hommikute on keerulisem lugu.

Kuigi just varastel hommikutundidel kui uni naljaviluks ära läheb, olen ma mõelnud oma kõige sügavamad mõtted. Selle eest olen ikka tänulik.

Tahaks öelda nüüd, et ma olen hoopis õhtuinimene. Jaguneme me kõik ju hommiku- ja õhtuinimesteks. Kuid kui ma nüüd mõtlen sellele, et viimasel ajal magan juba kell 10, siis ma olen vist hoopis pärastlõuna inimene.

Posted in Elu

Lisa kommentaar

