Väike murepojukene.

Üldiselt olen rahul. Võiks tõesti öelda, et suuresti kõigega. Olen kohati küll natuke keerulise ja ebameeldiva situatsiooni keskel, kuid ootan juba huviga seda, mida sealt õppida võin. Vahet pole, iga asi on ju millekski kasulik. Seda ma vist juba mainisin, et olen rahu teinud. Eluga. Las ta olla.

Igaljuhul on mul siiski väike mure, millest ma kuidagi ei suuda üle saada. Nimelt, olen tähelepannud, et ma ei oska enam nalja teha. Muidugi on ikka paar inimest, keda pole mingi probleem naerutada. Siiski see, mis suuremat “publikut” puudutab on natuke keerulisem. Ma tunnen end lausa rumalana kui ma teen nalja ja mind vaadatakse seetõttu kui idiooti.


Samuti seostub see ka teemadesse haakumisega. Käime sõpradega igal kolmapäeval väljas söömas ning viimane kord oli nii keeruline sõna sekka saada. Pooled asjad, mis ütlesin, oleksid justkui mööda seina tagasi minuni põrganud.

Ma ei hakka siin end nüüd üliinimeseks tembeldama ja rääkima, kuidas “ma alati kõikide inimestega jutule saan, sest ma olen nii suurepärane inimene..” Teatud seltskondadega on lihtsalt lihtsam. Eriti oma jopedega. Nad pole kunagi tekitanud minus tunde, et ma olen kuidagi kehvem, sest ma äkki pole nii ilus/tark/osav kui nemad. Ometi tundsin viimane kord, kuidas ma pean pingutama selleks, et olla mina.

Ma tunnen, et mu sädelus hakkab kaduma. Okei, ma tean ainult ühte inimest, kes sädeleb ja talle ma nüüd tahangi Tartusse külla sõita. Minu puhul siis sära. Ma tunnen, kuidas mu sära on kadumas. Tajun küll, kuidas mu mõttemaailm on tõesti muutunud ja ma saan asjadest selgemini aru kui varem, mitte küll täitsa selgelt, aga selgemini. Kuid ma tõesti ei soovi, et täiskasvanumaks saades pean kaotama ka nö lapse endas- selle tobedat huumorit täis tüdruku, kes särab.

PS! Avastasin, et mu tänane väljendusoskus on kusalegi kadunud. Jäi vist rappa.

Lisa kommentaar

