Sellest uuest mõtlemisest.

Sain kuuaega tagasi 25 ja kirjutasin siia ka suure sünnipäevakõne. Kõne, mis sai üllatavalt palju tähelepanu. Mulle kirjutati lausa postkasti, et seda kommenteerida. Nii tore! Igaljuhul, kirjutasin seal, lühidalt, kuidas tahan kogu pasa, mis on olnud, minevikku jätta. Sinna elu esimesse veerandisse. Nüüd, kuu aja möödudes, tunnen, kuidas olen üsnagi edukas olnud.

Paraku nagu juba Mick Jagger laulab, siis vanad harjumused ei sure just kõige visamalt. Kui juba oled TERVE ELU üks negatiivne tropp olnud, siis eks need miinushood jäävad veel pikalt sisse. KUIGI, tunnen, kuidas olen teinud suure sammu üritamaks inimesi mõista.

Vahel ikka mõtlen, miks see enese muutmine nii pagana raske peab olema. Nii kerge on jagada soovitusi ja nõuandeid, aga mis puutub enda ellu, siis ise oma instruktsioone on raske järgida. Siin kohal tuleb meelde ütlus: “Ära tee mu tegude, vaid mu sõnade järgi.”

Teema, millesse tahaks veel sügavamalt süübida on selle piraka palgi nägemine oma silmas. Kusagil kuuke tagasi tuttavaga rääkides ütles ta mulle ühe probleemi üle arutledes, et: “Ise Sa teed ka nii.” Ja ma jäin mõtlema, kuidas ma alati, kui keegi mulle kriitikat edastab, tahaksin kohe nähvata AGA SINA TEED HOOPIS NII! Olen viimasel ajal väga tervitanud nähtust kui mulle reaalselt esitataksegi konstruktiivset kriitikat. Just seda ülesehitavat, mitte maha tegevat.

Kui Sa koguaeg küürid ühte ja sedasama põrandat, siis võib vabalt juhtuda, et mõni plekk jääb kahesilma vahele. Mille kohta võib küll öelda, et eriti suur silmavahe Sul. AGA minu point selle näitega on nüüd see, et ma ise ei pruugigi ju tähelepanna, kuidas ma aegajalt ootamatult nähvata võin vms. Ma nii tahaks, et kõik, mida ma teiste kohta ütlen on ülesehitav, mitte mahategev. Kui see kõlab loogiliselt.


Teema väliselt: Nägin unes, kuidas ma Jõekalda ja Margnaga pidu panin, sest miks mitte. Jõekalda kustus esimesena ära!

Lisa kommentaar

