Kotkas on maandunud.

Ehk siis olen kodus. Oma kodus, maal. Kuigi, mis maakoht see Laitse enam on. Kunagi tegime isaga nalja, et niikuinii on varsti Laitse Tallinna servas (nagu hetkel Laagri), sest pealinn meil laieneb koguaeg. See selleks. Kodus on nii hea olla. Olen erinevate Laitsest pärit inimestega mitmeid kordi arutanud, et küll see siin on ikka pommiauk ja mõistlik oleks siit kiirelt minema saada. Nõustun, siin on omamoodi aeg-jääb-seisma tunne. Kuid aegajalt siia tagasi tulemine on teraapiline.

Loodan mõnusale, pingevabale suvele, eriti nüüd kui mu järgmine väljakutse ootab just siin, Laitses. Usun siiralt, et tuleb hea rahulik aeg.

Olen viimasel ajal nii palju hädaldanud, et kõik positiivne tungib juba väga intensiivselt esile. Umbes nagu lehvitades, et ouu, ära nüüd rõõmu ära unusta. Mis on nii tore! Olin kaks päeva õe ja venna juures Õismäel ning mõtlesin sellest, kuidas hoolimata kõikidest meie jamadest ja tülidest, on mul tegelikult tore õde. Oma kiiksudega muidugi, aga kellel meid neid poleks.

Kui me eile sõpradega söömas käisime ja pärast autoga õe poole sõitsime, siis tõin välja, et nii tore on vahel kuulda, kuidas inimestel läheb hästi. Kõik ei vingugi kui halvasti koguaeg läheb ja, kuidas kõik jobud on. Naljakas, kuidas nagu tuntakse valehäbi hästi minemise ees. Äkki keegi vaatab viltu või, mis ometi teised arvavad. Tüüpiline eestlaslik suhtumine on ka see, et kui hetkel läheb hästi, siis varsti hakkab halvasti minema- sest igale tõusule järgneb mõõn.

Taas Laitse juurde tulles, siis veider on kasutada oma väga aeglast, pidevalt kokkujooksvat sülearvutit. Kass on jätkuvalt ekstreemselt tujukas ning ime, et ma veel peksa pole saanud ja koerad on ikka sama hullud. Isiklikult loodan pöidlad pihus, et aeg siin ikka liigub kiirelt, sest Siim on ära olnud ainult 2 päeva (ametlikult läheb täna kolmas) ja ma ei kujuta ette, kuidas ülejäänud 40 vastupean.

PS! Erilised tänusõnad Margusele ja Birgitile, kes viitsisid mu eile Laitse ära tuua. Olen siiralt tänulik!
PS2! Ma olen aegajalt ikka näinud unes, et ma olen rase,sünnitama minemas või beebiga. AGA ma ei ole kunagi varem näinud unes, et ma sünnitan karvutuid kassipoegi. Seega midagi uut.

Lisa kommentaar

