Romantikast.

Ma nüüd ei teagi, kas asi on selles, et Siim on nii kaua juba ära olnud (jah, 4,5 nädalat on minu jaoks palju) või selles, et ma olen viimasel ajal päris mitut armastusfilmi vaadatanud, aga MA TAHAN ROMANTIKAT. Seda klassikaliselt läägelt romantikat.

Ma tahaks keset tänavat ja/või vihmas tantsida, küünlavalgel šampust juua, tähistaeva alla jalutama minna, vaadata koos lummavat vaadet ja lubada seal juures kõike vähegi roosat. Vaatasin hingekinni hoides, kuidas Mr. Darcy Elizabethile armastust avaldas ning heldisin nähes, kuidas Edward vaatas Viviani (“Pretty Woman”).

Lugesin eile kui armsalt ja siiralt võib mõni mees oma naisest rääkida. Kuidas ainuüksi kirjapandud küsimuste vastused õhkavad armastusest. Muidugi võib praegu minus rääkida ka tohutu romantilisuse vajadus. See tõesti on tohutu! Mul on isegi heameel, et ma olen juba pikemat aega Laitses olnud ja välja siit saanud ainult harvadel juhtudel. Jääksin ohates vist igale paarikesele järgi vaatama.

Ah, tahaks Siimukesele ka terve virna küsimusi ette visata.

Igaljuhul, täna oli juba Päikest. Ehk see kevad jõuab ikka enne Jaane kohale.

Lisa kommentaar

