Väike get away.

Vedelen voodil, vaadates aegajalt aknast välja ning üritades veel Hiiumaast viimast võtta. See armas koht on minu jaoks alati olnud justkui patareide laadimiseks. Tunnen end kõigist ja kõigest eemal ning selle tõttu tunnen, kuidas igasugused tühised ja ka mitte nii tühised probleemid on mandril. Nad küll ootavad mind seal ja kui ükshetk tagasi tulema hakkame, siis praamilt maha sõites tunnen, kuidas need probleemikesed päevakorda saabuvad. Hetkel on nad siiski eemal, need probleemid. Mitte, et neid palju oleks, aga mõni ikka.

Hiiumaa pakub mulle alati mõne ilusa hetke, mis pikaks ajaks meelde jääb. Eile näiteks, olime Siimuga just saunast tulnud, vaatasime kaminas tuld ja kuulasime Vikerraadiost ilusat kodumaist laulu ning ma mõtlesin omaette: “Woah, see on küll üks ilus hetk.” Ja tihti ma ei tunne ära neid hetki. Tagantjärele tekib mõni ära tundmine, et see või too oli ilus hetk. Kuid hetkes olles, tunnen ma nii harva ära, et see on see, mida ma mäletada tahan. Seega oli eile tore. Tundsin, raisa, kohe ära.

Veider on natuke ka see, et ma ei stressa väga homset tööpäeva, või siis üleüldist rutiini tagasi minekut. Varasemalt oli Hiiumaalt lahkumise päev minu jaoks alati nii nukker, täna ei ole. Tean, et see koht siin ei kao mitte kuskile, pluss ma ei vihka oma tööd. Varasemalt olen vist alati vihanud.

Muide, off topic, erinevad horoskoobid on mulle ennustanud, et juunikuu tuleb minu tähemärgi esindajatele eriti äge ja, et kõik veevalajad on justkui üleöö metsikult populaarseks saanud. Seega ootan juba huviga, mis sel juunil mulle pakkuda on.

One thought on “Väike get away.

Lisa kommentaar

