Tžiisas, juba ongi Jaanid vä?

Ma pühalikult luban siia rohkem ilmuda. Seda eriti põhjusel, et iga päev on paar inimest mu blogi tsekkimas käinud (aitäh, ema) ja tunnen, et võiksin tublim olla.

Mäletan, kuidas ma eelmisel aastal Jaanipäeval sõpradega Hiiumaal olin ja imelist õhtut nautisin. Seekord olin poole kümneni õhtul tööl (mille jooksul mulle mitu korda nähvati, väsisin täiega ära ja vihastasin juhataja asetäitja välja) ning kui lõpuks peole jõudsin, mõtlesin ainult magamisele. Kuigi mu armsad sõbrad suutsid mu une paariks tunniks eemale peletada ja õhtu lõppes väga vahvasti.

Täna oli muidugi vaja after party pidada, sest eile varahommikul tegin ise esimest korda šašlõkki ning need ootasid küpsetamist. Tundub, et minust hakkab ikka asja saama ning minus on peidus väike tubli koduperenaine, kes tahab osata hästi süüa (isegi kui esialgu piirdub teema liha tükeldamise ja maitsestamisega).

Teemast nüüd kõrvale kaldudes mainiksin, et minus on väga palju sügava mõttelisi teemasid, mida jagada sooviksin, kuid osaliselt pole mul aega neid kirja panna ja osaliselt ei viitsi. Ah, naised.

2 thoughts on “Tžiisas, juba ongi Jaanid vä?

  1. ma olin ka nii väsinud kui lõpuks peale tööd laitse jõudsin, et läksin ka üsna varakult magama 😀 ja no ega ilmad ka kõige paremad olnud
    Aga kuidas oli see liha, et tuli hea ? 😀

Lisa kommentaar

