Koduperenaisestun.

Pealkiri ütleb tegelikult kõik.

Lahti seletatult tunnen viimasel ajal soovi pidevalt midagi ise teha. Kas siis süüa või käsitööd. Kes mind paremini teab, teab ka seda, et kogu see “oma kätega tehtud”-värk, ei kuulu minu repertuaari. Kudumised/heegeldamised jäävad soiku pärast esimest valesti tehtud silmust ja söögi tegemisest tean sama palju nagu elevant kosmosest.

Hoolimata kõigest, tegin Jaanipäevaks ise šašlõkki. Selle nimel ärkasin lausa varem üles- mis on minu puhul samuti ootamatu lüke. Tegemisindu süstis ka muidugi marineeritud tükeltatud kaelakarbonaadi sööjate kiidusõnad. Lohutati ka muidugi algajaõnnega.

Töökaaslane tegi oma sünnipäeva puhul kolleegidele meekoogi, mis oli lihtsalt USKUMATU! Pildistasin endale ta märkmikust kohe retsepti ning ootan innukalt päeva, mil seda proovida saan.

Lisaks on augustis Hiiumaal tulemas kohvikutepäev, kuhu meid Siimuga kirja on pandud. Üritus ise kõlab juba väga vahvalt, kuid VEEL vahvamaks teeb selle see, et seal on igal aastal (vist) mingisugune stiil. Eelmisel aastal oli olnud Jõulutemaatiline päev ning sel aastal soovitakse meid näha hipidena. Nii tahaks endale sinna ägeda narmastega vesti heegeldada.

Ma ei tunne end ära!

Hakka või kartma, et titeisu tuleb ka peale! Kuigi ei. Veel siiski ei ole ning hea paar aastat hoiaksin sellest valdkonnast eemale. Ükskõik, et mulle tihti mu bioloogilist kella meenutatakse. Töökaaslased, muide, teatasid täna mulle, et mul olevat näost näha paljude laste saamist. Pidavat olema seotud otsaees olevate kortsudega (noh, nagu need murekortsud). Kuna mul neid palju, siis pidavat ma õige mitu järeltulijat saama.

Lohutasin ennast sellega, et kui mulle tõesti on palju lapsi ette määratud, siis ei saa mulle sünnitus väga raske olla. Muidu ju ei tahaks seda korduvalt läbi teha.

Lapsi ma siiski veel ei taha, aga küpsetada tahaks küll.

Lisa kommentaar

