Augustibluus.

Olen nüüd siin olnud eluga päris rahul. Töö on küll väsitav, kuid vabadel päeval olen tihti midagi toredat ette võtnud. Sellest suvest jääb nii mõndagi vahvat meelde. Näiteks, keetsin esimest korda elus moosi. Polnudki nii raske kui ma arvasin ja siiani pole ma oma moosikese kohta ka midagi halba kuulnud.

11759678_10204741866258686_731048132_n
Käisin Hiiumaal, kohvikutepäeval, mis oli väga tore kogemus. Muideks, kuna Siimuga abistasime üht kohvikut natuke ja seal pidi Hipistiilis olema, siis sooviksin ma nüüd ise ka suures elevuses stiilipeo korraldada.

G0294528
Siim vedas mu veel metsa mustikale ka. Mis oli eriti äge, sest mustikad on mu all-time lemmik marjad ka.

GOPR4565
Ja eile käisime õe ja sõbrannaga linnas pildistamas. Oligi kohe täitsa konkreetselt pildisessioon, kõigil meil kotid erinevaid ehteid ja kosmeetikat täis.

IMG_3159
Ehk siis lühidalt on elu minuga väga lahke olnud ja olen ka väga tänulik. Olen saanud kokku kahe sõbrannaga, keda ma pole kuratteabmisajast näinud. Olen viimasel ajal kohati tundnud, et ma ei kuulu kuhugi. Leian end tihti mõttelt, et minu suheldakse kuna ma olen tema tüdruk või tema õde või tema tütar. Seega oli hea nö OMA inimestega suhelda.

Pean enda kaitseks veel lisama, et ma ei olegi koguaeg särav ja huumorit tegev tüdruk. Ma olengi vahel endasse tõmbunud ja pigem vaikne. See ei tähenda, et ma oleksin solvunud vms. Ja kuna ma eniveis tunnen, et minu arvamus suurt ei loe, siis miks seda avaldada? Hoian selle parem koopasse.

Seega küsimusele MIS SIGRITIGA JUHTUNUD ON? Vastaksin, et mitte midagi. Lisaks, ma teengi kohati musta ja väga järsku huumorit, see ei tähenda, et nende naljade taga midagi halba või tõsist oleks.

Nii, sain ka selle nüüd südamelt ära. Jätkan suve nautimist- jessas, poleks kunagi arvanud, et mina võin suve nautida. Kannatan siin vapralt isegi need paar kuuma päeva ära, mis meil siin Eestimaal lubatud on.

Hõissa!

Lisa kommentaar

