Mis vahepeal toimunud on?

Töö, töö ja veelkord töö. Mul on vahel tunne, et ma muud ei teegi. Eks see osaliselt ole seotud ka sellega, et vabad päevad kaovad nagu liiv sõrmede vahelt ja tööpäevad venivad nagu kaamli tatt. Nüüd olen just seljatanud kolme päevase töö tsükli ja tunne on, et viibisin seal lausa nädala. Täna siis nautisin kaua magamist ning hetkel jalutan veel hommikumantlis ringi.

Muudest tegemistest tooks välja Teletorni katusekõnni, mis oli päris äge. Alguses õudne, kuid pärast kui sai ära harjutud ja kui olin veendunud, et turvatross mind ikka peab, oli juba julgem.

IMG_4821
IMG_4835

Ja siis kõigele lisaks korraldan ma veel stiilipidu ka. Mul on juba, kesteabmisajast, tahtmine/soov osaleda stiilipeol ning leidsin, et kui mind kuskile ei kutsuta, siis teen ise. Osaliselt on see üks suur peavalu, sest ma pole kunagi nii suuremahulist projekti käsile võtnud. Kõik detailid ja nüansid. Muidugi pole tegu millegi nii suurega, et mul lausa sponsoreid või kuulsaid artiste oleks tarvis läbi helistada. Kuid siiski, stiili enda mõtlemine võttis juba aega. Nüüd veel igasugune muusika ja söögi/joogi pool. Ja inimeste majutamised ja… Ah, aga idee on hea ja lisaks muretsemisele valdab mind ka elevus. Ma ei mäletagi millal ma viimati millegi pärast nii elevil olin.

Hoolimata igasugustest pisiprobleemidest (mis on elu normaalne osa), läheb mul üsna hästi. Isegi täitsa hästi. Ootan küll veel head raamatuideed, et saaks kord ikka oma teose ka loodud, aga no pressure, eks.

Posted in Elu

Lisa kommentaar

