12.09.

Tere hommikust!

Vedelen Siimu suures voodis ja mõlgutan mõtteid. Igasuguseid mõtteid. Mõni on värvilisem, mõni mitte. Kohati tunnen, et sooviks kellegagi veini klaasi taha maha istuda ja natuke filosofeerida. Erinevadel teemadel. Mõtteid ju on ometi palju, igasuguseid.

Olen näiteks viimase nädala jooksul mitmeid kordi vihastanud pagulaste teema üle. Inimestel kuidagi on nii mustvalge vaade kogu teemasse. Ma nüüd ei mõtle ainult seda “neid pole siia vaja” mõtet, aga ka seda “las nad tulevad, eestlased on ka pagulased olnud” vaadet. Nagu ka mündil on kaks külge, on ka sellel teemal. Mind ärritab silmaklappidega maailma vaatamine. Isegi enda puhul. See selleks.

Mainisin korra, et korraldan pidu. Läheb päris hästi! Natukene asju on juba peokohta toimetatud ning põhiplaan ilusti paigas. Kardan ainult, et olen oma ootused liiga kõrgele lükanud. Seda ka nüüd ei taha, et plaanin ja plaanin ja plaanin ning loodan maeiteamisXpidu ja siis olen terve õhtu preili mossnägu, sest asjad ei lähe nagu plaanisin. Elame-näeme.

Isver, kirjutasin siia just pika ja ülihalava lõigu sõprade kohta, kuid milleks. Mis see hädaldamine ikka annab? Mitte midagi. Kuigi vahel teeb meele nukraks, aga las teeb. Elu on selline.


Kui ma nüüd natuke egotsen, siis ma ikkagi arvan, et ma olen päris lahe. Olgugi, et ma modelli mõõtu ei ole ja keskmisest rohkem draamatsen. Mis seal ikka, eks? Igalühel meist on omad plussid ja miinused. Vähemalt ma tean rohkem kui ühte inimest, keda ma suudan naerma ajada ning olen suuteline nõud enda järgi puhtaks pesema.


Üsnagi mitte midagi ütlev postitus, aga sain oma blogikest tiba täiendada. Üks harv postitus korraga!

Imeilusat laupäeva jätku!

Posted in Elu

Lisa kommentaar

