Kuidas ma moosi keetsin?

Üritan vahel proovida teha midagi uut. Mitte küll paraku nii tihti kui võiks, kuid siiski vahel õnnestub. Tooksin nüüd välja, et tegin näiteks Jaanipäevaks ise šašlõkki. Täitsa esimest korda ning tuli hästi välja. Kui maasika hooaeg suurte tuuridega ootamatult peale tungis, hakkasid mul ajusopis liikuma moosi mõtted. Juuli teises pooles ostsin ma endale ühe suure kahe liitrise Presidendi eest hoopis ämbritäie vaarikaid. Pildistasin oma aktsiooni kehva telefonikaameraga üles kah. Järeltulevate põlvede jaoks ja, et sõbrad ka ikka usuks mu moosikeetmise juttu. Siin kohal vabandaksingi piltide halva kvaliteedi pärast. Mõte on see, mis loeb, eks?

moos1
moos2
moos3
moos4
moos5
moos6
Pliit ja laud nägid välja nagu oleksin seal kellegi maha löönud ning seal juures veel väga vägivaldselt. Lisaks hoidsin purke liiga kaua tagurpidi ja seetõttu ongi neis nagu ufomoos. Hõljukmoos.

2 thoughts on “Kuidas ma moosi keetsin?

Lisa kommentaar

