Oktoober on täpselt pooleli.

Tunnen end viimasel ajal pisut veidralt. Nimelt, hoolimata sellest, et ma töötan poes, leian, et ma ei saa piisavalt suhelda. Tahaks nii väga rääkida, arutleda ja eriti just nalja teha. Mu suurepärane suvekolleeg oli ka kuu algul oma viimased päevad ära ja nüüd hakkavad mu igasugused huumorisooned umbe minema. Lihtsalt tahaks teha rumalaid nalju ja naerda. Kuigi ma teen neid üksi ka, sellepärast võibki mind vahel näha üksi riiulite vahel naermas.

Kui mul oleks normaalne sülearvuti töötava kirjutamisprogrammiga (näiteks word), siis ma vast kirjutaksin oma raamatuideed laiemalt lahti. Siiani olen piirdunud märkmetega oma “kõige märkmikusse”. Vähemalt pole ma seda maha matnud, mis on tore.

JA SIIS kuna jõulud lähenevad metsiku kiirusega, siis olen hakanud vaikselt kingitustele mõtlema. Üks idee on vist isegi paigas. Juhheii! Peas kumisevad juba pühadeviisid ning ostsin täna ka oma selle hooaja esimese paki verivorste. Tegelikult küll mini-verivorste, sest alustaksin väikselt.

Põhimõtteliselt on lood siis nii, et tahaks olla nukker, sest metsikult üksik on olla. Mul on tunne, et olen koguaeg tööl ja elu sõidab minust, lombist vett pükstele pritsides, mööda. Olen tööl siis kui teised on vabad ja vastupidi. Kuid samas, ma ei saa olla nukker, mitte kuidagipidi, sest Jõulud tulevad ja ma tunnen rahu. Veidrat rahu. Väsimus küll niidab ja puhkusevajadus kasvab, aga tunne on hea.

Olen kindel, et saan mingil hetkel NII-KUI-NII oma naljad tehtud (parem oleks, et inimestega, kes mu huumorit ka jagavad) ja saan ka sotsialiseeruda. Vahel ongi hea kui on suhtlemistest aeg maas. Värskendav ja sunnib mind ju iseennast rohkem kuulama. Seega siiski hea. Tunne on hea.

Kuigi, seda postitust üle lugedes arvan, et ma ise ei saa ka täpselt aru, mida ma siis tunnen või asjadest hetkel arvan. Oh well, Sigritiks olemise rõõmud.

12063967_10205108581666342_190403327_n
Lõppu lisan pildi, mille tegin täna hommikul tööle minnes. Kõik oli nii müstiline ja lootsin end suutvat seda natukenegi tabada. Hoolimata sellest, et tegin foto oma juustust nutitelefoniga, tuli pilt täitsa arvestatav. Olen rahul.

One thought on “Oktoober on täpselt pooleli.

  1. Aiii peaks ka jõuludele mõtlema hakkama, et mida kinkida ja no mul oli plaan jõulukaarte teha veidi 😀 aga ei ole mitte ühtegi ideed …..pffffffff. Ilus pilt on ka muidu 😀

Lisa kommentaar

