Liiga mugav?

Mõni aeg tagasi kutsuti mind kruiisile. Ikka sellisele klassikalisele Rootsikale, kus peamiseks eesmärgiks polnud siiski mitte isiklik kultuurne avamine. Asjaosalised küll tugevalt puiklesid vastu väljendile “joomatuur”, aga me kõik teadsime, et selliseks see nende sõit kujunemas on. Muidugi tuleb ka märkida, et kohale on minemas suur hulk inimesi, kes kõik minust mitu aastat nooremad on. Tunnen, et hulgakesi joomine pole enam mulle.

Olen muutunud mugavaks. Kuigi ma pole kindel, kas ma kasutaksin just seda sõna. Suursuguse JAH sõnaga olen valmis pitseerima pigem sügavamõttelist veiniõhtut mõne sõbrannaga või romantilise komöödia vaatamist koos kassiga. Üks parimaid õhtuid, mis mul Siimuga on olnud, oli mõni aeg tagasi, kui kahekesi mitmed tunnid lihtsalt juttu rääkisime. Arvuti vabalt!

Ma hindan palju enam seda kui saan kellegi arvamusi mistahes teemadel kuulates enda maailma pilti laiendada. Mulle meeldib küsida lähedastelt nõu kuna tean, et tihti suudetakse mind panna vaatama probleemi teist külge. Mulle meeldib kui mind tõmmatakse aegajalt maapeale tagasi.

Ehk ma olen egoistlik ja tunnen, et kui juba piisavalt inimesi on kokku kogunenud, siis ma ei saa enam piisavalt tähelepanu ja olen otsustanud sellist olukorda vältima hakata. Muidugi mitte sajaprotsendiliselt- pigem nii tihti kui vajalik, aga nii harva kui võimalik.

Üldsegi, oleksin ma mõne intiimsemat laadi õhtu nimel kasvõi oma koerad maha müüma (nali, isa ei lubaks). Pean küll igapäevaselt inimestega suhtlema, kuid see pole see.

Ah, mis seal ikka. Mul on vaba päev, selle asemel, et end kuskile peole sokutada, leban teki all. Hakkan kohe Grey anatoomiat vaatama.

PS! Ma ei ole anti-sotsiaalne. Tegelikult sõbrannadega tantsima läheksin küll!
PS2! Millal siis see lumi tuleb?

Lisa kommentaar

