11.01.- Pläma.

Alustuseks sooviksin mainida oma jätkuvat üllatust selle üle, et mu “sünnipäeva kõne” postitus pidevat tähelepanu saab. Ometi on sellest möödas kohe-kohe aasta, kuid siiani tekitab see vahel ootamatut külastajate arvu. Aitäh Google, vist.

Ööseks pähe punutud pats peas ja Siimu dressipüksid jalas, istun diivanil. Klõpustan vaheldumisi erinevaid kanaleid lootuses leida midagi huvitavat vaatamiseks. Külmkapis ootab üks šampus, millele ma viimase poole tunni jooksul pidevalt mõelnud olen. Hetkel arvan, et las veel ootab. Aga? Ah, las ikka ootab jah.

Ootasin tegelikult väga tänast päeva, sest mul oli päris lahe plaan. Läks nagu alati. Tahaksin öelda, et olen natuke pettunud, aga väga ei olegi. Olen pigem just üllatunud kui plaanid lähevad täide- mis mõttes, mitte midagi ei läinud vett vedama? Mitte, et ma oleks pessimist. Lihtsalt statistika näitab, et üldiselt siiski ei tasu midagi kokku leppida, vaid pigem töötab mine vooluga kaasa-suhtumine. Kuigi, mulle meeldib planeerida.

Igaljuhul, vahet pole, üritan nautida vaba päeva. Kui varsti tuju tuleb ehk lähen ostan poest ühe meekoogi ja otsin mõne hea filmi. Mulle soovitati, et üksi kodus olemise päevi tulebki nautida. Eks ma siis üritan. Tegelikult on ju tore kui pult on minu käsutuses. Saan oma pulmasaateid vaadata. Üldsegi, ma ei tea, kas asi on uues aastas, aga mind teavitab facebook igapäevaselt kihlumistest.

Olen lugenud erinevaid horoskoope, mõned lubavad mullegi suuri viise oma suhte kinnitamiseks. Samas, osad ei luba üldse elumuutvaid otsuseid vastu võtta. Üldjoontes, mina kui Veevalaja, ei tohiks sel aastal vist üldse kodust välja astuda, sest ootamas on üks jama teise järel. Raha pole, sõbrad kaovad, teen valesid otsuseid, tööga probleeme. Ainult oktoober pidi hea tulema.

PS! Ma ei hakka seekord isegi üle lugema oma kirjutist. Panin kirja kõik, mis pähe tuli, kontrollimatult. Ja mul on täitsa savi kui hästi see kõik kokku sobib.

Lisa kommentaar

