Jõuluvest.

Kuna varem pole väga aega olnud siia oma saavutus täpsemalt kirja panna, siis teen seda praegu. Minu jaoks on alati olnud keeruline välja mõelda, mida kellelegi Jõuludeks kinkida. Õnneks või kahjuks rabas mind idee teha ise Siimule kingitus. Heegeldada ma hästi ei oska ega ka tikkida. Puutöö jaoks vajalikke masinaid ja/või ruume pole. Ah, kui raske see kudumine ikka olla saab!? Sokid, sallid, kindad, mütsid- liiga lihtne! Kampsun- liiga keeruline! Vest- miks mitte.

Olin endaga rahul kuna otsustasin asja ära juba oktoobris- peaaegu kaks kuud aega. Otsisin ja guugeldasin ideid.

collage

Otsustasin, et tahan põtru ja lumehelbeid, pika kaalumise tulemusena loobusin kuuskedest, kuid tahtsin kindlasti tumerohelist värvi. Järgmise sammuna oli vaja lõngad tellida, kuid vaja oli teada koguseid. Kuna Siim on mu vennaga sarnast mõõtu, siis laenasin Gerdilt pusa, et mõõta ja selle abil jooniseid teha.

collage11

Eeltöö tehtud ja võis rõõmsalt alustada. Endalegi üllatuseks mäletasin silmade loomist ning ei vajanud alguse juures üldse ema nõustamist. Kuna ma ei salli tegelikult käsitööd, siis ajas mu ettevõtmine mind pidevalt närvi. Eriti kui avastad, et silmade arv ei klapi ja pead kõik üles harutama.

collage22

Tasa ja targu tegin edusamme ning oli lootus isegi valmis saada. Vahemärkusena lisan, et sain vesti valmis sel päeval, kui paki Siimule üle andsin. Ema aitas veel kiirelt aurutada, mis pidi kudumite puhul vahel vajalik olema.

Element, mis pikalt valimata oli, oli põder. Lõpuks sain põdra juhuslikult tööl õllekaste tõstes. Nimelt on ühel Talveõllel põdra muster ning joonistasin lõunapausil selle ruudulisele paberile ümber.

DSC_0220[1]

Lõpp oli kõige raskem. Kokku õmblemised, lõngajuhtmete ajamised/peitmised. Valmis mu projekt igaljuhul sai ja olen endaga väga rahul, et hakkama sain. Nii mitmedki, kellele mainisin, et soovin midagi sellist ette võtta, naersid mu välja. Mina naersin ka ennast välja. Aga VALMIS SAIN! Siim oli väga-väga üllatunud ja see mu eesmärk oligi.

koko

Hetkel vist midagi sellist ette ei võtaks. Samas, Sõbrapäev on ukse ees.

Lisa kommentaar

