3101

Minu jaoks on veider mõelda, et täna on juba jaanuari viimane päev. Alles oli aastavahetus või Jõulud või isegi Jaanid olid ju nagu eile. Homsest algabki minu kuu, lemmik kuu terves aastas. Eriti muidugi siis kui on mõnus talveilm ja veebruar käitub nagu üks talvekuu käituma peab. Kuigi võib öelda, et praktiliselt ülehomme õhtul istun siin ja kirjutan, kuidas kohe on käes märts. Ajal oleks justkui kuhugi kiire.

Mis siis aasta esimene kuu mulle pakkus? Enamasti olin tööl. Kuigi plaane ja organiseerimisi aegajalt üritasin ikkagi teha, siis aja kiire möödumise tõttu ei jõudnudki nagu midagi teha. Ei saaks öelda küll, et ma istusin ainult kodus või rabasin tööd teha- eks ma ikka olin natuke sotsiaalne ka, kuid mitte piisavalt. Korra jõudsin trenni ka.

Trenniga üldse naljakas lugu või tähendab, oluliste tegudega. Näiteks mõtlen terve päev sellele, kuidas hommikul ärkan varem ja teen endale hommikusöögiks ühe tervisliku pudru ning kui vaba päev on, siis lähen kindlasti jõusaali või jooksma. Õhtul uinun hea tundega, sest ees ootav päev on samm tervema minuni. Paraku äratuskella helisedes lükkan selle kinni ja mõtlen “ah, homme.”

Samamoodi on näiteks hambaarstile helistamisega või ka näiteks linna minemisega. Õhtul mõtlen, kuidas oleks vaja ja homme teen ära, aga homme ei julge või ei viitsi midagi teha. Hambaarsti ma üldse kardan nagu tuld. Ainuüksi paljast mõttest hakkavad käed värisema ja kõht valutama. Peaks enne helistamist vist hea klõmaka hinge alla võtma.

Jaanuar-jaanuar. Hmm, noh, käisime Siimuga ühel saunaõhtul ja niisama õhtul. Käisin õe ja sõbrannaga pildistamas ning vaatasime Siimuga ära ka Leonardo hetkese filmi. Sai nagu ikkagi midagi tehtud ka.

Annan endast kõik, et uus kuu tuleks natukene aktiivsem ja julgem. Loodan siiski mõnelt sõpruselt tolmu ka pühkida, isegi kui see vajab ka märtsikuud.

Mis seal siis ikka rohkem,
paremat uut kuud!

blogisse

Lisa kommentaar

