Sünnipäeva after kõne vms.

Nuuskan vahet pidamata ja köhin. Enesetunne väga miljon eurot ei ole. Kuigi kui kerge tõbine olek maha arvestada, siis palju puudu ka ei jää. Pean nüüd nentima, et Tartusse ma nooresoodustusega enam sõita ei saa. Lisaks on nüüd mul pangasisesed ülekanded ka tasulised. Natukene vana tunne on küll. Kui SIMSi peale mõelda, siis on vist see hetk, mil noorest täiskasvanust saab päris täiskasvanu.

Mul on alati komme eelneval päeval oodata 00:00 ära, siis tõdeda, et ongi käes see minu päev ja rõõmsalt magama jääda. Samuti ka päeva ära saatmisega, taas see 00:00, mõttes öelda “kohtumiseni uuel aastal” ja siis jälle uinuda. Tekitab kohati tunde, et olen päeva maksimaalselt ära kasutanud.

Kuigi mul on alati mingisugused veidrad ootused. Ootan mingeid üllatusi või ootamatuseid. Ehk helistab keegi, kes pole seda pikalt teinud või tuleb keegi ehk üllatuslikult külla. Eile olin isegi natuke kurb kui mingi hetk tõdesin, et päeva kõrghetk on möödas ja ei juhtunudki midagi jalust rabavat.

Olen vist liiga palju filme vaadanud ja ootan hinges vist üllatuspidu 🙂

Siiski olen siiralt tänulik oma õele, vennale ja vanematele, kes kõik külla tulid. Arvestades, et ma neid enam igapäevaselt ei näe ja hetki, mil kõik koos oleme on nüüd juba naeruväärselt vähe, oli see minu jaoks lemmik kingitus. Ükstaspuha, et nad nii ruttu juba minema kibelesid.

Oh ja muidugi mu Siimuke! Parim inimene, kellega oma sünnipäev koos veeta.

Paljudele meeldib pärast sünnipäeva öelda, et neil nüüd jagub õnne terveks aastaks. Tõsi ta on, et seda õnne saadeti minu juurde eile kõvasti. Paraku ei oska ma oma õnne ratsionaalselt jagada ehk siis, mõni päev ma ei kasuta seda üldse, mõni päev topelt. Loodan siiski uue sünnipäevani välja vedada, muidu pean vahepeal kuskilt juurde küsima.

Aitäh kõigile, kel korrakski eile meelde tulin!

 

Lisa kommentaar

